DSmidgit Geplaatst: 7 januari 2022 Geplaatst: 7 januari 2022 Kan iemand mij een goede ontvanger aanraden? Mij oude Homecast HS9000 heeft het begeven. Ik zoek een Twin tuner en pvr. Ik zat zelf te kijken naar een zgemma H9 twin maar gezien de veranderingen die canal digitaal door wil gaan voeren in 2022 toch op de wip. Ik heb een Astoncrypt 1.07 Cam met originele CD kaart. Ze konden bij CD niet zeggen of die nog bleven werken na de aanpassingen..
Mimisiku Geplaatst: 7 januari 2022 Geplaatst: 7 januari 2022 Al zouden ze het weten, dan mógen ze het niet eens zeggen en zúllen ze het nooit zeggen. Hun klantenbestand is al tanend en ze zijn als de dood voor nog meer afzeggingen.. Áls je al bij CDS wil blijven (God mag weten waarom) dan moet je een box kiezen met een CI slot en de mogelijkheid voor OpenPli heeft…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen