Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Hoe dat bij pli eruit ziet weet ik niet, maar dit is de instelling bij VTi

opnamen voorrang.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Onze postings overlapten elkaar.

Ik had op 8 januari al die vraag over voorang opname gesteld, en die is door satcor64 op 9 januari bevestigd.

Dat hij nu vraagt wat er bedoeld wordt verwondert mij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ok thnkss,

De reden dat ik dit vraag is omdat ik bij mij vorige ontvangers.

Dit nooit in heb hoeven stellen, dit heeft altijd perfect gewerkt.

Dus overdag voor de radiokanalen en alleen in de avond ( als het al nodig is voor TV opname.

Ik ga hier morgen mee aan de slag.

Ik weet wel dat de Menu modus niet op expert staat.

Dat zal ik eerst even aan moeten passen.

Geplaatst:

Toch net nog even gekeken.

Opname is gelukt, instellingen stonden goed ( zal standaard zo wel zijn daar ik dit nooit in heb gesteld)

Nu nog een paar keer de opnames testen.

Dan is het wachten totdat ik de enkele LNB’s kan vervangen door twin uitvoeringen en een switch er bij kan plaatsen.

In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties/hulp👍

Geplaatst:

Succes. En zeker twins nemen.

Wat het "alles ging eerder goed maar opeens.." betreft: het is een verschijnsel wat ik al 100 maal of meer meegemaakt heb. Moet zelf zo ook nog wat spontane problemen oplossen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Soms zijn er oplossingen die niet voor de hand liggen. Hoeveel programma's kijkt men met 4in1 ?

Je kan ook een Unicable II LNB nemen als je maar één satpositie bekijkt en net voor de tuneringangen een switch.

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen