Zoefke63 Geplaatst: 8 januari 2022 Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Ik heb gehoord dat TV Vlaanderen (app) ook zou werken op een Android TV Box. Iemand een idee welke box ik me moet aanschaffen? Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oplossing el renegade Geplaatst: 8 januari 2022 Oplossing Delen Geplaatst: 8 januari 2022 Elke box die op android tv of google tv draait. Bijvoorbeeld de chromecast google tv, xiaomi mi box, nokia 8000 android box. Je moet wel oppassen dat je niet een oude/niet officiele box koopt met een oude android versie die op telefoons wordt gebruikt, dat werkt niet of voor geen meter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
skippie1770 Geplaatst: 9 januari 2022 Delen Geplaatst: 9 januari 2022 Ik heb de app op een Shield TV geinstalleerd en werkt zonder problemen. Samsung QE55Q90R VU+ ULTIMO 4K Sonos Arc - Sonos Sub Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PLsat Geplaatst: 9 januari 2022 Delen Geplaatst: 9 januari 2022 Dat werkt inderdaad perfect op een Chromecast met google-tv. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
acguest Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Bvb met een simpele MII-TV Stick van 30 € werkt het zonder enig probleem. Ik heb naast TVV app ook VRT.nu en VTMgo mee geinstalleerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen