Bart53 Geplaatst: 11 januari 2022 Geplaatst: 11 januari 2022 Nu neem ik al een paar jaar losse schotel mee op vakantie. Soms snel verbinding en ook wel een half uur bezig om signaal te krijgen. ik heb thuis ook schotel van cd. Dus thuis moet ik de schotel ook wel eens bijstellen. Wil wel eens snel verbinding dus overweeg automatische schotel op caravan of een automatische op de grond. Nu kan ik kiezen voor normale schotel of vlakschotel. Vakantie meestal zuid Frankrijk, maar Spanje kan ook nog komen. Wat zou een goede aanschaf zijn? Alvast bedankt voor info Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Sprietje Geplaatst: 11 januari 2022 Geplaatst: 11 januari 2022 Beste Bart53 Voor een automatische schotel moet je toch een flink bedrag neertellen. Vroeger was een schotel voor vakantie meestal de enigste oplossing maar het internet is de laatste jaren zoveel verbetert, dat je toch de vraag moet stellen of het nog verstandig is een automatische schotel te kopen. Een automatische antenne waarmee je Canal Digitaal tot een flink eind in Spanje kunt ontvangen is bijv. de Max Snipe Max, zie: https://docplayer.nl/26219589-Snipe-snipe-pro-snipe-pro-max.html Deze kost €1449,-
Bart53 Geplaatst: 11 januari 2022 Auteur Geplaatst: 11 januari 2022 Ja die afweging heb ik ook gemaakt, ook omdat CD ook al wil gaan rommelen in smartcard. Of een satelietvinder aanschaffen om iets makkelijker de schotel af te stellen? ik lees iet over Bente, maar weet of dat meer gemak geeft? Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Sprietje Geplaatst: 11 januari 2022 Geplaatst: 11 januari 2022 Welke ontvanger heb je voor vakantiegebruik?
Bart53 Geplaatst: 11 januari 2022 Auteur Geplaatst: 11 januari 2022 De CD Sat 801 mijn eerst HD ontvanger en thuis de vu Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Bart53 Geplaatst: 11 januari 2022 Auteur Geplaatst: 11 januari 2022 Thuis de Vu Solo. Onderweg met afstellen zegt zoeker goed signaal maar geen ontvangst en dan opeens heb ik beeld terwijl ik niks veranderd heb. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Pjotter6 Geplaatst: 11 januari 2022 Geplaatst: 11 januari 2022 In de nieuwe tv totaal welke vandaag in de bus viel staat toevallig een test van de selfsat snipe platium. Misschien eens lezen op tvtotaal.nl
Sprietje Geplaatst: 11 januari 2022 Geplaatst: 11 januari 2022 Met de CD Sat 801 kun je in ieder geval wel blijven kijken nadat ze op korte termijn de codering gaan verzwaren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen