Ga naar inhoud


Xsarius Galaxy 4K, geen volledig screenshot


StevenS

Aanbevolen berichten

Hoi satvrienden,

 

ik zit met een 'probleempje' dat weliswaar geen halszaak is, maar toch... Het lukt mij niet om via de open webinterface (dus via de browser) een screenshot te maken van een lopend programma, met zowel video als OSD in beeld. De OSD wordt wel vastgelegd, maar de video niet. Ik draai OpenPli 8.1, maar ook bij eerdere versies lukte het niet. Is dat een issue bij deze box, of mis ik iets?

Dank voor het meedenken!

Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen)

Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W

Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bedoel je dit?

grab1.jpg

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een DAGS ontvanger en daar werkt het niet omdat de framebuffer exclusief geopend is. Probleem is al 2 jaar bekend (en de simpele oplossing ook). Maar DAGS doet er niets mee… Zelfde geldt voor de Qviart reeks ontvangers….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het wel zichtbaar is in de webif is de workaround een screenshot te maken van je computerscherm en die te bewerken in paint.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie antwoorden, het is dus een ontvanger gerelateerd probleem. In de webinterface zie ik ook geen video, dus helaas pindakaas.

Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen)

Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W

Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2022 om 09:59, Tonskidutch zei:

heb je ook VLC.exe op je windows pC geïnstalleerd?

Zeker! Opnames kan ik prima afspelen. Streamen zou ook kunnen, maar krijg je dan ook de OSD te zien? Welke richting/oplossing zie je Tonskidutch?

Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen)

Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W

Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt iets minder makkelijk dan met het oude webinterface, maar als je op het icoon fototoestel=screenshot klikt en de afstandbediening links opent kun je enkel OSD screenshots maken en of gecombineerd TV en OSD=alles

 

kijk even naar de versie van je webinterface want die zijn niet bij alle images gelijk

Screenshot_14.jpg

Screenshot_13.jpg

Screenshot_12.jpg

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...