Edwin Geplaatst: 14 januari 2022 Geplaatst: 14 januari 2022 Vandaag de hele avond freezes op de TVV app. Opvragen van gemiste uitzendingen geeft een error. Ben ik de enige ? Edwin
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2022 Geplaatst: 14 januari 2022 was je op de pC onderweg met windows 10 en firefox? ik kreeg van beiden updates gisteren ochtend en voordat die ook daadwerkelijk geïnstalleerd waren was er heel veel gedoe om een stabiele internet verbinding te "houden" Always and Forever Pat Metheny Group
acguest Geplaatst: 14 januari 2022 Geplaatst: 14 januari 2022 8 uren geleden, Edwin zei: Vandaag de hele avond freezes op de TVV app. Opvragen van gemiste uitzendingen geeft een error. Ben ik de enige ? Edwin Wat bedoel je hiermee ? Best volgende meegegeven : 1. Via platform loopt de App (Android, Tizen,...) 2. Hoe connecteer je met het internet (mobiel via LTE/5G, DSL, Kabel) en met welke bandbreedte ? 3. Indien thuis, hoe verbind je dan ? Kabel of WiFi ? 4. Welke foutmelding krijg je ? 5. Op welke kanalen ? Zonder deze informatie is het een beetje blind rondrijden.
oble Geplaatst: 14 januari 2022 Geplaatst: 14 januari 2022 Vraagje, kan je op elke Tizen smart TV (ook in het buitenland "ES") de App gebruiken?
acguest Geplaatst: 14 januari 2022 Geplaatst: 14 januari 2022 1 uur geleden, oble zei: Vraagje, kan je op elke Tizen smart TV (ook in het buitenland "ES") de App gebruiken? Ja in Spanje werkt het ook zonder problemen (met alle diensten die je ter beschikking hebt zoals bvb. Replay). Zolang je in de EER (EU + Lichtenstein+ Ijsland + Zwitserland + Noorwegen) blijft. 1 1
Edwin Geplaatst: 14 januari 2022 Auteur Geplaatst: 14 januari 2022 16 uren geleden, Edwin zei: Vandaag de hele avond freezes op de TVV app. Opvragen van gemiste uitzendingen geeft een error. Ben ik de enige ? Edwin Ik werk met DSL. De tv is aangesloten via een kabel. Een LG. OLED. Ik heb 100mb download en er zijn geen andere internet verbruikers. VTM Go werkt trouwens zonder problemen. Ik heb nu alles eens herstart, en we zien wel.
acguest Geplaatst: 16 januari 2022 Geplaatst: 16 januari 2022 Op 14-1-2022 om 20:22, Edwin zei: Ik werk met DSL. De tv is aangesloten via een kabel. Een LG. OLED. Ik heb 100mb download en er zijn geen andere internet verbruikers. VTM Go werkt trouwens zonder problemen. Ik heb nu alles eens herstart, en we zien wel. APP al eens terug herinstalleerd ? Heb ik ook al eens gehad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen