Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2022 Geplaatst: 18 januari 2022 Er zijn heel veel smartphone winkels die er effe naar kijken en mogelijk je probleem oplossen. Natuurlijk nooit gratis. je moet wel een officiële android hebben om een update te krijgen Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 18 januari 2022 Geplaatst: 18 januari 2022 Bij Ali is de S22 nu volop in de aanbieding. 😝 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
mereltje Geplaatst: 18 januari 2022 Geplaatst: 18 januari 2022 2 uren geleden, Psychosammie zei: Bij Ali is de S22 nu volop in de aanbieding. 😝 En die kost de helft en je krijgt de helft😁 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2022 Geplaatst: 18 januari 2022 Nadat die kut iPhone 4s niet meer ondersteund werd door Apple (ja idem dito) heb ik me een behoorlijke tijd ingelezen over de overige smartphones. Ook waar ze vandaan komen. ik adviseer hetzelfde te doen. Coles Corner Richard Hawley
minplus Geplaatst: 18 januari 2022 Geplaatst: 18 januari 2022 Was ie zo kut? Ik heb 'm een jaar geleden vervangen door een nieuwe goedkope iPhone. De 6,5 jaar oude van vrouwlief werkt nog perfect. Dochter is even aan de Huawei geweest vanwege de prijs maar had er snel spijt van en het ding was na 2 jaar af. Vrouwlief kreeg een Huawei erbij van een vriend die er niets meer mee kon want veel te snel leeg, ook iets van 2 jaar oud. En zijn de updates van Samsung er inmiddels nog na 2 jaar, want ze hadden beterschap beloofd na acties van diverse instanties? Waar ze gemaakt worden is zeker een punt, ook al komen vrijwel alle onderdelen van die merken uit China. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 29 januari 2022 Moderator Geplaatst: 29 januari 2022 Op 17-1-2022 om 19:14, Timm1983 zei: Het is geen S10, maar een S10+ zoals ik al zei, dus er kan langs geen enkele kant echte software ingeladen worden? Dat is toch te gek voor woorden? Ik ga hier afronden en ik ga er volgend weekend eens mee naar de winkel om daar eens te kijken wat ze zeggen als zij er ook geen software kunnen inzetten, het wordt tegenwoordig toch allemaal mooi voorgesteld in die youtubefilmpjes tot je er zelf aan begint om iets te proberen. Nog nooit zoiets meegemaakt, hij zal goed zijn om gewoon mee te bellen en berichten te versturen en voor de rest niets, jammer, ik mis nu mijn kapotte galaxy J5. Timm1983 En, hoe is het afgelopen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator wiz Geplaatst: 6 februari 2022 Moderator Geplaatst: 6 februari 2022 Nu wordt het stil... VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Moderator ceesv Geplaatst: 6 februari 2022 Moderator Geplaatst: 6 februari 2022 Ik zie een patroon, geen terugkoppeling geven hoe het afloopt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton68 Geplaatst: 9 februari 2022 Geplaatst: 9 februari 2022 (aangepast) Denk dat Timm 1983 het zelf maar moet gaan uitzoeken, het woord bedankt komt in zijn woordenboek niet voor. lekker laten zweven ik ga hem nergens meer mee helpen. Ondankbaar figuur andere woorden heb ik er niet voor. 9 februari 2022 aangepast door ton68
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen