Bigbear Geplaatst: 20 januari 2022 Auteur Geplaatst: 20 januari 2022 Ja, en geef dan eens aan hoe ik je laatste advies moet uitvoeren? Heb al tig keer fabrieksinstellingen gedaan wat niets helpt.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 januari 2022 Geplaatst: 20 januari 2022 Hier wordt niemand afgezeken. Als je er (zoals je zelf al zegt) de ballen verstand niet van hebt dan is het ook niet zo makkelijk om met een kant en klare oplossing te komen. Je zult toch het één en ander zelf moeten doen. Kijk zelf eens op lyngsat.com of kingofsat.net naar positie, en transponder informatie. Iemand met de ballen verstand gaat ook niet aan een auto lopen sleutelen maar haalt er een deskundige bij. Die zijn er ook op het forum hier. De mensen nemen de moeite om je op pad te helpen maar je neuzelt steeds maar weer dat je er geen verstand van hebt. Dan wordt het echt moeilijk. Dus wees een wat realistischer en niet zo ondankbaar. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 20 januari 2022 Geplaatst: 20 januari 2022 Waarbij naar fabrieksinstellingen gaan betekent dat je terug gaat naar wat als uitgangspunt lang geleden in de ontvanger stond en waar toen al iets veel beters voor was. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Bigbear Geplaatst: 20 januari 2022 Auteur Geplaatst: 20 januari 2022 Als ik fabrieksinstellingen doe gaat hij gewoon opnieuw installeren. Nergens 'oude' gegevens of uitgangspunt. Dan voor Ijzerbout met neuzelen dat ik er geen verstand van heb. Ik doe wat ik eventueel kan, maar mag ik zeggen dat ik geen verstand van transponders en graden, voor de schotel, heb? Jullie kunnen ook gewoon antwoorden waarom ik RAI ineens niet meer kan ontvangen. Als ik de diverse reacties zie die ik al gehad heb, terenstrijdig vaak, denk ik 'dat is neuzelen'. Vaak reageren mensen, kijk eens in de nieuwsbrieven van Kassa bijvoorbeeld, die zelf maar wat raaskallen (antwoorden) omdat ze er totaal geen verstand van hebben. zo is het vaak op een forum en hier dus ook. En dan over een auto. Echte grote dingen heb ik geen verstand van, maar je kunt wel advies of tips krijgen voor de simpeler dingen. Kijk, dit bedoel ik nou met afzeiken!
Moderator ceesv Geplaatst: 20 januari 2022 Moderator Geplaatst: 20 januari 2022 5 minuten geleden, Bigbear zei: Jullie kunnen ook gewoon antwoorden waarom ik RAI ineens niet meer kan ontvangen. Nee, dat kunnen we niet omdat we dat niet weten. We kunnen wel vragen stellen en daardoor proberen de oorzaak te vinden. Jouw enige antwoord is, dat het al 10 jaar werkt. En daarmee zijn we in een eindeloze loop gekomen. Ik ben bang dat we je niet kunnen helpen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bigbear Geplaatst: 20 januari 2022 Auteur Geplaatst: 20 januari 2022 Laten het daar maar op houden, want ik heb ALLE gegevens IK weet gestuurd! Misschien moet je eens een leescursus gaan volgen.
minplus Geplaatst: 20 januari 2022 Geplaatst: 20 januari 2022 (aangepast) Als je de fabrieksinstellingen invoert en hij gaat opnieuw andere dingen installeren is er iets mis met de ontvanger. Hardware of software. Waarbij mensen die je proberen te helpen afkraken weinig helpt, net zomin als er andere irrelevante dingen bijslepen. 20 januari 2022 aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 20 januari 2022 Moderator Geplaatst: 20 januari 2022 En dat was het dan! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten