unie Geplaatst: 22 januari 2022 Geplaatst: 22 januari 2022 Hallo ik heb een xsarius Q8 ontvanger en als ik die met wifi verbind is de internet snelheid 141 Mbit en doe ik het met de kabel dan kom ik niet hoger als 97 Mbit . Heeft iemand enig idee hoe dit kan ? Ik heb meerdere kabels geprobeerd
Moderator ceesv Geplaatst: 22 januari 2022 Moderator Geplaatst: 22 januari 2022 De netwerk kaart zal tot 100 Mb gaan, of je netwerk poort staat op 100 Mb ingesteld staan. Ik lees bij de specificaties dat de rj 45 netwerk verbindi g een 10/100 Mb poort heeft. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
unie Geplaatst: 22 januari 2022 Auteur Geplaatst: 22 januari 2022 oke bedankt voor je antwoord , dus met wifi is dan wel een hogere snelheid mogelijk ?
Moderator ceesv Geplaatst: 22 januari 2022 Moderator Geplaatst: 22 januari 2022 Ja, maar 100 Mb is ruim voldoende. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen