muesli Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Geplaatst: 6 februari 2022 32 minuten geleden, blackeyes zei: de cijfers 2 en 7 ingedrukt houden tot het witte knopje rood gaat knipperen de help toets indrukken de volgende cijfer combinatie indrukken 0001 voor de vu solo en duo 0002 voor de vu zero /vu uno en ultimo vu solo 2/ vu sol duo klaar voor gebruik Heb ik uitgeprobeerd. Wel bijna een minuut lang die twee toetsen ingedrukt gehouden maar er gebeurt niets. Ik zal beter wachten tot ik antwoord krijg van die verdeler denk ik.
Tonskidutch Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 heb je de batterijen erin gedaan 😂 ? The Crying Cowboys Aaron Rux
blackeyes Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 heb hier dito dezelfde ab en daar werkt het perfect mee vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
muesli Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Geplaatst: 6 februari 2022 Met nieuwe duracells erin werkt het ook niet.
blackeyes Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 dan laat je maar een nieuwe sturen want hier doen die code's perfect hun werk met exact dezelfde ab vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
muesli Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Geplaatst: 6 februari 2022 Zojuist, blackeyes zei: dan laat je maar een nieuwe sturen want hier doen die code's perfect hun werk met exact dezelfde ab Ik stuur het terug als ik ze kan bereiken want ik vind geen e-mail adres van die online store. Wel een telefoonnummer in Nederland maar vandaag zal dat ook niet lukken.
Old Satterhand Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 Je nieuwe afstandsbediening lijkt wel erg op de Bluetooth versie. Die heeft afwijkende codes voor het wijzigen van de system code. Ook het koppelen met de TV gaat anders. Vu+_user_manual_BT_IR_RCU.pdf
Tonskidutch Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 (aangepast) ik kan me vergissen maar de BT/IR remote is zilverkleurig. De donker bruine is de normale IR remote. Maar dan nog werkt het wijzigen van de remote code exact hetzelfde. Het verschil is een 5 digit code of de 4 digit code En voor je hem terugstuurt, even de pakbon bekijken wat je eigenlijk besteld hebt. p.s er zijn ook verschillende fabrikanten chinese of koreaanse https://vuplus-community.net/board/threads/remote-codes.35764/ 6 februari 2022 aangepast door Tonskidutch The Crying Cowboys Aaron Rux
kees321 Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 2 uren geleden, muesli zei: Bij mij staat er maar 1 plugin: Die kun je dan toch installeren ? Bij mij is die meegekomen met OpenPli Welke Firmware gebruik je ?
muesli Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Geplaatst: 6 februari 2022 36 minuten geleden, kees321 zei: Die kun je dan toch installeren ? Bij mij is die meegekomen met OpenPli Welke Firmware gebruik je ? Open PLi 7.3
muesli Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Geplaatst: 6 februari 2022 1 uur terug, Tonskidutch zei: ik kan me vergissen maar de BT/IR remote is zilverkleurig. De donker bruine is de normale IR remote. Maar dan nog werkt het wijzigen van de remote code exact hetzelfde. Het verschil is een 5 digit code of de 4 digit code En voor je hem terugstuurt, even de pakbon bekijken wat je eigenlijk besteld hebt. p.s er zijn ook verschillende fabrikanten chinese of koreaanse https://vuplus-community.net/board/threads/remote-codes.35764/ De nieuwe AB is volledig zwart en made in Korea. Op de factuur staat afstandsbediening passend voor alle VU+ en daar ben ik op voortgegaan. Op het label binnenin staat het volgende: OHSUNG-Electronics B633-VUplus-IR S/N: 200828B633 001634A
kees321 Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 6 minuten geleden, muesli zei: Open PLi 7.3 Die heb ik ook op ontvanger staan waar ik de plaatjes van af haalde, dan moet je die plugin ook kunnen installeren. En dan alle code's proberen.
Tonskidutch Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 Firmware onafhankelijk stel je die code in op de afstandbediening en dat gaat hier net als bij andere mensen. The Crying Cowboys Aaron Rux
muesli Geplaatst: 6 februari 2022 Auteur Geplaatst: 6 februari 2022 1 minuut geleden, kees321 zei: Die heb ik ook op ontvanger staan waar ik de plaatjes van af haalde, dan moet je die plugin ook kunnen installeren. En dan alle code's proberen. Ik zal het later deze namiddag eens proberen.
kees321 Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 Op 4-2-2022 om 20:51, muesli zei: . . .tot die AB op de grond gevallen was. Is die echt zo hard gevallen dat het hopeloos is ? De print gescheurd bv, dan is het lastig maar verder is het wel knutselbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen