Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
16 uren geleden, blitz10 zei:

Boosterprik is aanwezig in mijn app, was maar klein probleempje, iemand had een vinkje verkeerd gezet.

Inmiddels dus opgelost, heeft wel maar +/- 6 weken geduurd.

13 uren geleden, edbe zei:

bij mijn eerste prik waren ze het ook vergeten aan te vinken...prutsers.

Is dat een regionaal probleempje? 🙄

😁

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
12 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nee hoor de meeste GGD medewerkers op de prik locatie waren allemaal studenten van buiten de regio :P

Ja dan moet het wel mis gaan😜

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
7 uren geleden, Mojo zei:

Is dat een regionaal probleempje? 🙄

😁

nee toevallig niet, zitten in Utrecht 

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Ik las net dat de Booster maar 4 mnd echt werkt En dat maar 59Procent van de bevolking die booster heeft genomen Ik had 39 grd koorts een

Zuurstof van nog maar 90 procent En een hart slag van 125 dit alles 20 uur lang na de Booster prik

Groetjes Jan

Geplaatst:

Weet niet waar je het las maar een booster werkt veel langer. Maar zoals met elke vaccinatie zeker 4 maanden super en daarna nog heel lang met vertraging. Is hier in het covid topic al meermaals uitgelegd. Dat je lichaam even op tilt gaat na een vaccinatie is vanzelfsprekend, bij de een meer dan bij de ander. Zuurstof 90 is geen probleem en 39 graden is de optimale waarde voor je afweersysteem.

Dat 59% de booster heeft genomen valt me mee, want de slimme ouderen en jongeren nemen hem en de rest gelooft het wel of heeft geen benul.

• Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

31 december geboosterd, na 4 dagen was mijn app up to date.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:
Op 4-2-2022 om 20:36, dalton zei:

Ik las net dat de Booster maar 4 mnd echt werkt En dat maar 59Procent van de bevolking die booster heeft genomen Ik had 39 grd koorts een

Zuurstof van nog maar 90 procent En een hart slag van 125 dit alles 20 uur lang na de Booster prik

Sommige kennissen van ons hadden ook een heftige reactie op de vaccinatie. En ook op de vaccinatie tegen bijv. gordelroos.

Mijn vrouw en ik: geen spat last van al deze vaccinaties. Wij konden zelfs het prikpunt niet meer aanwijzen. 

Niet ieder mens reageert hetzelfde. Maar toch heb ik geen idee wat dit zegt over de wijze waarop het immuunsysteem reageert. Of zal reageren op potentiele besmettingen. Misschien heeft minplus hier nog iets interessants over te vertellen.

Geplaatst:

Ik ben wat huiverig hierop te reageren want zoals Tonski met medeleven voor happysat al aangaf ging het in dit topic over de registratie.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen