Denisdaf Geplaatst: 26 januari 2022 Geplaatst: 26 januari 2022 Hallo, Ik probeerde een schijf die via de USB ingang van mijn VU+ Solo² te bereiken via het netwerk. Maar dat lukt niet. Ik zie enkel de HDD die vast in het toestel zit. Idem voor de VU+ Duo². OpePli 7 als OS. Wat kan ik doen om toch toegang te krijgen op de schijf die wia USB aan het (de) toestel (len) hang(t) en? Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mimisiku Geplaatst: 26 januari 2022 Geplaatst: 26 januari 2022 Klik in de ‘root’ eens op directory ‘mnt’.. Wat zie je daar? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Denisdaf Geplaatst: 26 januari 2022 Auteur Geplaatst: 26 januari 2022 Hetzelfde als bij root. Ook enkel de interne hdd. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Mimisiku Geplaatst: 26 januari 2022 Geplaatst: 26 januari 2022 Dan is ie niet gemount… Duidelijk.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Denisdaf Geplaatst: 26 januari 2022 Auteur Geplaatst: 26 januari 2022 Maar als ik de benader via de RC en ik zaken wil bekijken op tv lukt dat gewoon. Dus ????? Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Moderator Oplossing ceesv Geplaatst: 26 januari 2022 Moderator Oplossing Geplaatst: 26 januari 2022 Dus is die zoals aangegeven niet gemount. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Denisdaf Geplaatst: 26 januari 2022 Auteur Geplaatst: 26 januari 2022 Ok, Ontvanger even uitgezet. En weer aan. schijf nu wel zichtbaar, alleen, ipv de 2 Gb die ze heeft staat er 199,434 k. En toch zijn alle bestanden zichtbaar en via het netwerk te benaderen. Zowel om ze verplaatsen, weer te geven, en wat dan ook. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2022 Geplaatst: 27 januari 2022 [Usb] comment = The usb stick path = /media/usb read only = no public = yes guest ok = yes valid users = root force create mode = 600 force directory mode = 700 force security mode = 600 force directory security mode = 700 toevoegen aan je samba config The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2022 Geplaatst: 27 januari 2022 Overigens in de nieuwere images wordt die Usb ook zonder die toevoeging getoond in je netwerk omgeving. The Crying Cowboys Aaron Rux
Denisdaf Geplaatst: 27 januari 2022 Auteur Geplaatst: 27 januari 2022 4 uren geleden, Tonskidutch zei: [Usb] comment = The usb stick path = /media/usb read only = no public = yes guest ok = yes valid users = root force create mode = 600 force directory mode = 700 force security mode = 600 force directory security mode = 700 toevoegen aan je samba config We gaan het straks of in het weekend eens bekijken. Bedankt. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen