Frans B Geplaatst: 28 juli 2022 Geplaatst: 28 juli 2022 Ja, maar aan alles komt een einde. En, op zijn leeftijd, genoeg gespaard neem ik aan. System Administrator (niet van deze site)
hugogertie Geplaatst: 29 juli 2022 Geplaatst: 29 juli 2022 10 uren geleden, Frans B zei: Ja, maar aan alles komt een einde. En, op zijn leeftijd, genoeg gespaard neem ik aan. Ach hij zal toch zeker wel een nieuwe Aston Martin krijgen als cadeautje........ 😜 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2022 Geplaatst: 29 juli 2022 De meeste ex coureurs zijn best wel aardig terecht gekomen in de autosport en verslaggeving. Overigens denk ik dat het geen Aston Martin SUV wordt daar die heel onhandig zijn met kleine kinderen!!! 😜 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Sprietje Geplaatst: 29 juli 2022 Geplaatst: 29 juli 2022 Michael Schumacher gaat verhuizen naar villa op Mallorca ter waarde van 32 miljoen euro.
Sprietje Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 Nog maar 2 weken en dan is het al weer de eerste dag van de vrije trainingen op het circuit van Spa-Francorchamps. Kan iedereen het nog zo lang uithouden?
Frans B Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 Het is wel lekker om de weekenden eens vrij van tv te zijn. Strandweer enzo.... System Administrator (niet van deze site)
Con Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 3 uren geleden, Sprietje zei: Nog maar 2 weken en dan is het al weer de eerste dag van de vrije trainingen op het circuit van Spa-Francorchamps. Kan iedereen het nog zo lang uithouden? Jij hebt mij fan gemaakt van de F1 met jouw enthousiasme. Ik snap geen ruk van alle regels maar... als Max maar wint. En laat de volgende race maar snel komen. Echt spannend. Hoewel, kan hij nog verliezen? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
moonchild Geplaatst: 13 augustus 2022 Geplaatst: 13 augustus 2022 22 hours ago, Con said: Echt spannend. Hoewel, kan hij nog verliezen? Kijk naar het seizoen 2009, Jenson Button 6 van de 1e 7 GP gewonnen. Daarna was het billenknijpen VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Con Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 Ik zag net dat de duurste tickets voor Zandvoort 2245 euries moesten kosten. Ik zeg oops. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
mereltje Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 1 uur geleden, Con zei: Ik zag net dat de duurste tickets voor Zandvoort 2245 euries moesten kosten. Ik zeg oops. uitverkocht Belgie Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Frans B Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 Dan zijn F1TV enzo toch goedkoper.... System Administrator (niet van deze site)
moonchild Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 2 hours ago, Con said: Ik zag net dat de duurste tickets voor Zandvoort 2245 euries moesten kosten. Ik zeg oops. beter zoeken https://tickets.formula1.com/nl/pc-42837-nederland-paddock-club 5000 euri heli service komt er ook nog bij VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
moonchild Geplaatst: 22 augustus 2022 Geplaatst: 22 augustus 2022 De Big Triple komt eraan, 3 weekenden achter elkaar. Spa, Zandvoort en Monza. Nu gaat het dus echt gebeuren en daarna weten we waarschijnlijk wie er kampioen wordt. En de NFL begint ook.......mooie tijden VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Sprietje Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 Daniel Ricciardo aan het einde van dit seizoen weg bij McLaren wegens onvoldoende resultaten.
Sprietje Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 Audi doet vanaf 2026 mee met de F1 als motorfabrikant. Audi zal de motoren volledig zelf in Duitsland ontwikkelen en produceren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen