Moderator ceesv Geplaatst: 1 februari 2022 Moderator Geplaatst: 1 februari 2022 Die foto op z'n kant plaatsen geeft aan waarom dit gebeurt. Het verschil tussen ongeveer en precies. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bart53 Geplaatst: 1 februari 2022 Auteur Geplaatst: 1 februari 2022 Helaas dit was ook niet de oplossing, dan toch maar de sat 801 in caravan gebruiken en module ergens laten testen. De zenders staan er in en misschien een keer die in een goede lijst zetten. Bedankt voor alle hulp. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Bart53 Geplaatst: 1 februari 2022 Auteur Geplaatst: 1 februari 2022 Zal deze week nog wel keer de schotel opstellen en kijken of de module er wel ver genoeg inzit, want dat bericht daar heb ik over heen gekeken. wordt vervolgd. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Sprietje Geplaatst: 1 februari 2022 Geplaatst: 1 februari 2022 Heb je de zwarte drukknop moeten gebruiken om hem er uit te krijgen of kon je de module er zo met de hand uit trekken?
Bart53 Geplaatst: 1 februari 2022 Auteur Geplaatst: 1 februari 2022 Op mijn tv zit geen zwarte knop ,net nog gekeken , ik merkte wel dat ik de module er echt in moest drukken dus misschien nog een oplossing😉 Net de schotel set opgeruimd dus dat moet even wachten tot ik weer tijd heb. Ben er heel de middag mee bezig geweest dus even er genoeg van. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Sprietje Geplaatst: 1 februari 2022 Geplaatst: 1 februari 2022 Klopt, tv's hebben geen uitwerpknopje zover ik weet, wel losse ontvangers.
Bart53 Geplaatst: 2 februari 2022 Auteur Geplaatst: 2 februari 2022 Kon het toch niet laten, schotel opgesteld en kaart er goed in en aangeduwd . Beeld op tv, CI module zat er niet ver genoeg in blijkt nu. Iedereen bedankt voor de tips. Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen