Gast Geplaatst: 6 november 2002 Geplaatst: 6 november 2002 heeft er iemand van deze ontvanger gehoord en zo ja waar kan ik er meer info over vinden zoals settings en firmware????? Het gaat om een [color:"blue"]SAB DVB 710_CI [/color]
Gast Geplaatst: 12 november 2002 Geplaatst: 12 november 2002 niemand van een sab ontvanger gehoord??? ben zeer geintresseerd in info hierover
Gast Geplaatst: 12 november 2002 Geplaatst: 12 november 2002 SAB DVB 710_CI In totaal 2000 TV en 2000 radio zenders 5 Talen menu Nederlands, Engels, Duits, Frans, Turks Automatische Informatie over huidige en nagevolgde zenders DVB multi functionele modulators systeem Viaccess, irdeto, aston, alpha Crypt, cryptoworks Teletext Ondertiteling is mogelijk in verschillende talen Disecqc 1.2 3 scart aansluitingen 32 Verschillende satellieten mogelijkheid 2 Common interface slots Meer kan ik er niet over vinden.
jedeje Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 Beetje laat met antwoorden, maar ik kijk niet vaak in deze groep. De SAB_710 CI is een in Turkije gemaakte receiver, de importeur zit in Rotterdam en luistert naar de naam Sab Trading BV. Hij is o.a. te koop bij ********** in Leiden. Groet! JD ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen