kees321 Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Ik kijk (of luister) vaak de bestanden van mijn Vu+ ultimo (NIET 4k) terug op een computer. Tot voor kort kon ik dan niet verder dan het moment dat ik de opname geladen had, dan weer opnieuw laden en dan weer een stukkie verder, enz. Nu wordt de opname steeds bijgeladen, mooi, handig, blij mee. Het viel me op, wat is er veranderd ? De ontvanger of de computer ? De computer is debian 11 (en10) met MPV-player (aanrader). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DirkDigler Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Bij mij is het juist andersom.😒 VU+ Solo2, VU+ Zero Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees321 Geplaatst: 2 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Bij jou werkt het nu niet meer op die manier en eerder wel ? Hier op meerdere computers geprobeerd, allemaal met bijladen van lopende opname. Het zijn allemaal linux computers, ik kan het (morgen) even testen op windows. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DirkDigler Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Ik kon vroeger mijn Windows 10 laptop aan een TV (buiten) met HDMI verbinden om b.v. tijdens een feestje F1 of EK/WK kijken. Ik nam dan in de huiskamer de wedstrijd op met mijn Vu Solo rechtstreeks op mijn NAS. Met de Windows laptop speelde ik dan met minimaal tijdsverschil de wedstrijd weer af op de TV. Getest, nu werkt het weer. Mooi voor de komende zomer 😄 VU+ Solo2, VU+ Zero Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen