Ga naar inhoud


IJzerbout in Caïro. Wat een klere zooi !


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ging dit onderwerp niet over eh.........

 

IJzerbout in Caïro. Wat een klere zooi !

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De titel kan je best niet letterlijk nemen ,

IJzerbout in Caïro , wat een klere zooi !! (Grapjeuuuuh) 🤭

 

Nu terug serieus:

Ik heb geen rijbewijs dus .... dat scheelt al een hoop klerezooi !!

Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest , maar .... als ik de verkeerssituaties zie

op foto's en ook op filmpjes .... helleloeja .... da's niks voor hier !!

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, cookie monster zei:

Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest , maar .... als ik de verkeerssituaties zie

op foto's en ook op filmpjes .... helleloeja .... da's niks voor hier !!

 

Ik ben dijwijls en regelmatig in Afrika in veel landen en het is een prachtig continent. Het is triest dat het vooral door China zo uitgebuit wordt.

Voor Maart/April staat Nigeria op het programma.

Tot nu toe vond ik Madagascar wel het allermooiste. Vooral het regenwoud rondom Vakona Resort vond ik indrukwekkend mooi.

Kan ik iedereen aanbevelen:  http://hotelvakona.com/en/home of Nosy Be: http://hotelvakona.com/en/home  is ook een bezoek waard.

Evenals Sainte Marie: https://de.wikipedia.org/wiki/Sainte_Marie

Na mijn pensioen ga ik er zeker weer naartoe.

 

Egypte hoort geographisch bij Afrika maar ik reken het bij de landen van het Nabije Oosten.

 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Old Satterhand zei:

 

Vergeet dan niet een foto te maken van de schotels, als ze dat tenminste toelaten.

Dan kan onze spriet weer een semiwetenschappelijke analyse geven waar die op staan uitgericht.

Wel eerst met een stuk betonijzer checken of alle moeren goed aangedraaid zijn.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Old Satterhand zei:

Vergeet dan niet een foto te maken van de schotels, als ze dat tenminste toelaten.

 

Tja, meer foto's heb ik niet gemaakt alhoewel er heel wat schotels in alle richtingen stonden. Dat fotograferen kan fataal zijn omdat je in dit land voor zulke dingen al snel in de bak terecht komt en daar heeft IJzerbout niet echt zin in. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeganda in 1995 was qua verkeersellende voor mij het absolute dieptepunt. Wie iemand doodreed maakte zich snel uit de voeten uit angst voor een lynchpartij van dorpsgenoten van het slachtoffer. Verder onbeschrijflijke dingen gezien die dit forum te boven gaan.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

je gaat het wel gewoon worden hoor dat verkeer in Egypte 😉 je moet er gewoon meer dan een paar dagen in verblijven.

 

alhoewel dat mijn vrouw het jaar na jaar ook wel wat moeilijker gaat beginnen vinden om gewoon te worden.

 

heb je zelf gereden of iemand van daar je laten rondrijden?

 

mijn vrouw rijdt daar nu ook elk jaar een zestal weken rond en enige nadeel is dat ik haar na terugkeer eerste dagen een beetje in de gaten moet houden dat ze de regels van hier terug begint te volgen 😉

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, wolverine zei:

een beetje in de gaten moet houden dat ze de regels van hier terug begint te volgen

opdat ze meer gaat bumperkleven en andere weggebruikers afsnijdt of de dikke middelvinger toont ?

Het is in Nederland ook niet altijd netjes en/of geordend.

Maar laat ik vooral die Belgen die forensen naar Maastricht maar liever buiten beschouwing als ze een fiets en voetganger oversteek plaats naderen.

Ook de zesde aanrijding met letsel was weer een Belg.

 

deze twee maanden in 2022

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

Maar laat ik vooral die Belgen die forensen naar Maastricht maar liever buiten beschouwing

Hier in het land van frieten , daar zijn er inderdaad die roekeloos rijden ,

verkeersregels aan hun gat afvegen , koning auto is op de weg !!

Ooit ene , met ijzel & sneeuw op de snelweg , stak iedereen voorbij , 180km/h ,

3 bruggen verder .... ☠️

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...