Ga naar inhoud


Formule 1 kijken


Gelders
Ga naar oplossing Opgelost door TheHobby,

Aanbevolen berichten


32 minuten geleden, Gelders zei:

Hoe kunnen we in 2022 formule 1 kijken na wegvallen ziggo sports f1 bij cd?

Zie ook reakties en tips onder items in "OFF TOPIC", specifiek over Formula 1. (F1 TV pro abonnement)

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk het op Servus TV… ORF kaart…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1.2 meter of groter….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Is dat inclusief de vrije trainingen en de kwalificatie, of alleen de race?

 

Ja.

 

Persoonlijk kijk ik zoveel als mogelijk via de feeds op ( meestal ) 10,0°E , al gaan de Arabische feeds veelal via 21,5°E. Wel gecodeerd in BISS.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die feeds bieden betere kwaliteit. Helaas lijkt de bitrate te laag voor de tuners van mijn ET10K. Die vindt gewoon geen zenders met een relatief lage bitrate, mijn ET9k deed dat veel beter. Ik krijg geen lock op die feeds.

 

Op 7 west krijg ik ook geen lock op MBC action, maar 26 oost doet het wel op een wok van 1 meter pakweg midden Frankrijk.

Ik heb inmiddels een abonnement op F1TV pro, maar een backup voor als het internet wegvalt is hier geen overbodige luxe.

aangepast door zeeteefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je die mogelijkheid niet hebt zou ik F1TV nemen. Gewoon naar de Chromecast of de TV streamen.
Een paar weken voor de start van vorig seizoen was er een aanbieding van 25% korting op het abonnement van € 65,- per jaar.
Dus € 48,75 / 22 race weekenden = € 2,22 per weekend.
Ik neem aan dat die actie er dit jaar ook weer is.

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, zeeteefje zei:

Is dat inclusief de vrije trainingen en de kwalificatie, of alleen de race?

 

Voor dit seizoen weet ik het niet. Moet ik bij de programma-mensen navragen.

In ieder geval de race en kwalificatie.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, joop001 zei:

Voor Noord Nederland hoe groot is fors dan? 

 

Ik weet het niet.

We willen eigenlijk niet buiten ons doelgebied te ontvangen zijn. Hoe groot de overspil is is ons niet bekend.

Ik denk dat Sprietje het beter weet dan ik. Ik zelf kijk met 1,20 mtr. prime focus in de Emiraten via Nilesat maar met veel kleiner gaat het ook.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Ik weet het niet.

We willen eigenlijk niet buiten ons doelgebied te ontvangen zijn. Hoe groot de overspil is is ons niet bekend.

Ik denk dat Sprietje het beter weet dan ik. Ik zelf kijk met 1,20 mtr. prime focus in de Emiraten via Nilesat maar met veel kleiner gaat het ook.

Dankje eens nadenken. 

 

Maar begrijp goed dat te veel overspil ongewenst is. Als het lukt zal ik passend iets laten horen. Maar als het lukt zal dat niet voor de zomer zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In heel Spanje is de zender MBC Action waar de F1 op wordt uitgezonden met een schoteltje van 60cm te ontvangen op de West Africa Beam van de Badr 26e op transponder 12284V, zie: https://www.lyngsat-maps.com/footprints/Badr-5-West-Africa.html
Ik denk niet dat deze zender in Nederland te ontvangen is, misschien met een schotel van 1,5 meter
Let wel, het commentaar is in het Arabisch maar veel F1-termen zijn in het Engels en tot nu toe heb ik nooit reclame onderbrekingen gezien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...