dreamboxzrend Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 IPRADIO - NL Piratenmuziek userbouquet.ipradio___nl_piratenmuziek.rar 2
gerrithoogeveen Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 Dankjewel. Ik zal eens kijken wat het is. Ik heb trouwens alle streams van geheimezender.com in mijn ontvanger staan. Dat zijn echte etherpiraten en geen internetradio. Het zijn streams van wat op dat moment daadwerkelijk in de ether is.
gerrithoogeveen Geplaatst: 6 februari 2022 Geplaatst: 6 februari 2022 kijk hier ook maar eens tussen, dit is alles wat ik er in heb staan aan streams en satelliet-tv, openen met dreamset zenders slaapkamer.rar
mega gert Geplaatst: 10 februari 2022 Geplaatst: 10 februari 2022 Op 6-2-2022 om 23:21, gerrithoogeveen zei: Dankjewel. Ik zal eens kijken wat het is. Ik heb trouwens alle streams van geheimezender.com in mijn ontvanger staan. Dat zijn echte etherpiraten en geen internetradio. Het zijn streams van wat op dat moment daadwerkelijk in de ether is. Hoi Gerrit , Wil jij die streams met ons delen ? Bvd
gerrithoogeveen Geplaatst: 10 februari 2022 Geplaatst: 10 februari 2022 (aangepast) 6 minuten geleden, mega gert zei: Hoi Gerrit , Wil jij die streams met ons delen ? Bvd Die staan in het bestand wat ik heb geupload onder het bouquet "piraten" vanaf nummer 15 zijn het allemaal piratenstreams van echte etherpiraten. Let op : om te zien welke streams op dat moment actief zijn kijk even op geheimezender.com 10 februari 2022 aangepast door gerrithoogeveen typefouten
gerrithoogeveen Geplaatst: 10 februari 2022 Geplaatst: 10 februari 2022 Op 6-2-2022 om 23:35, gerrithoogeveen zei: kijk hier ook maar eens tussen, dit is alles wat ik er in heb staan aan streams en satelliet-tv, openen met dreamset zenders slaapkamer.rar 330.18 kB · 7 downloads @Mega Gert. Deze lijst.
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 Ik vind er niet veel aan. Die piraten lijst. Maar het werkt op de receiver. The Crying Cowboys Aaron Rux
gerrithoogeveen Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 5 uren geleden, Tonskidutch zei: Ik vind er niet veel aan. Die piraten lijst. Maar het werkt op de receiver. Ieder zijn ding, misschien dat een ander het wel leuk vind 1
dreamboxzrend Geplaatst: 28 februari 2022 Auteur Geplaatst: 28 februari 2022 Lijst update userbouquet.ipradio___nl_piratenmuziek.tv.zip 2
Windhoos Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 Update geheimezender.com 11-04-2022 userbouquet.Geheimezender.com.zip Hobbyist, and developer.
gerrithoogeveen Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 2 uren geleden, Windhoos zei: Update geheimezender.com 11-04-2022 userbouquet.Geheimezender.com.zip 1.34 kB · 5 downloads Vreemd dat jou streams gaan bufferen en wegvallen. Ik heb dezelfde adressen erin staan en die bufferen niet. bedankt voor de update
Windhoos Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 30 minuten geleden, gerrithoogeveen zei: Vreemd dat jou streams gaan bufferen en wegvallen. Ik heb dezelfde adressen erin staan en die bufferen niet. bedankt voor de update Ik zie het inderdaad, pas m morgen aan👍🏻 Hobbyist, and developer.
gerrithoogeveen Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 18 minuten geleden, Windhoos zei: Ik zie het inderdaad, pas m morgen aan👍🏻 Hoe ben jij aan die streams gekomen dan? Ik heb ze van geheimezender.com gehaald en het streamadres uit Winamp gehaald
Windhoos Geplaatst: 12 april 2022 Geplaatst: 12 april 2022 zoals beloofd de nieuwe versie, alles over http. hoe ik er aan kom? ik heb de ios app gemaakt. userbouquet.Geheimezender.com.tv.zip Hobbyist, and developer.
gerrithoogeveen Geplaatst: 12 april 2022 Geplaatst: 12 april 2022 1 uur terug, Windhoos zei: zoals beloofd de nieuwe versie, alles over http. hoe ik er aan kom? ik heb de ios app gemaakt. userbouquet.Geheimezender.com.tv.zip 1.34 kB · 1 download Ik zie er streams bij staan die ik nog nooit daadwerkelijk online heb gezien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen