bellejt Geplaatst: 11 februari 2022 Geplaatst: 11 februari 2022 of de hoek waaronder zijn duo lnb staat is verkeerd om Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
James1960 Geplaatst: 11 februari 2022 Auteur Geplaatst: 11 februari 2022 1 uur terug, Codx zei: @James1960. je had beter eerst een foto kunnen plaatsen van de voorkant, dan hadden we kunnen zien of het ongeveer goed stond. ik heb namelijk het vermoeden dat jou LNB helemaal niet defect is. Ik zal vanavond wat foto's maken en plaatsen. ik heb iig astra 23.5 signaal en zenders maar niet op 19.5 geen signaal of zenders Zojuist, James1960 zei: Ik zal vanavond wat foto's maken en plaatsen. ik heb iig astra 23.5 signaal en zenders maar niet op 19.2 geen signaal of zenders
Old Satterhand Geplaatst: 11 februari 2022 Geplaatst: 11 februari 2022 Het lijkt er toch op dat de ontvanger niet de juiste DiSEqC instellingen heeft. Die zijn verloren gegaan bij de fabrieksreset die je eerder hebt uitgevoerd. Zie pagina 22 van de gebruiksaanwijzing. DSR-7121.pdf
Sprietje Geplaatst: 11 februari 2022 Geplaatst: 11 februari 2022 Bij alle Canal Digitaal ontvangers zoals ook deze Philips wordt de diseqc-volgorde automatisch ingesteld op Astra 19,2 is positie 1, Astra 23,5 is positie 2.
Moderator ceesv Geplaatst: 11 februari 2022 Moderator Geplaatst: 11 februari 2022 Door het opnieuw uitrichten van de schotel staat de enig werkende kop(Astra 1) van de duo LNB nu op Astra 3 Gericht. De defecte Astra 3 kop staat nu richting Astra 2, 28 graden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen