Ga naar inhoud


De beste TV's van 2022


Sprietje

Aanbevolen berichten

https://bestgetest.nl/de-beste-tvs-van-2022?utm_source=ad&utm_medium=nieuwsartikel&utm_campaign=byo

 

Samsung Neo QLED
Helderheidkanon voor lichte huiskamer
Dit maakt deze televisie ideaal voor een kamer die een grote lichtval heeft.

 

Deze ervaring heb ik ook. Zelfs als de zon rechtstreeks op het scherm schijnt, is het beeld prima te volgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat verbaast mij, ik dacht altijd dat Oled het neusje van de zalm was.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een moderne Oled in een heldere kamer werkt ook prima.

De lichtopbrengst is voldoende voor normaal gebruik.

 

De zwart waarden zijn nog steeds ongeëvenaard evenals de natuurgetrouwe kleurweergave.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een Samsung Qled Smart UHD staan in de living. Twee grote vensters geven veel (zon)licht binnen maar het beeld past zich prima aan.

Lees automatische beeldcorrectie. Bovendien vind ik Samsung de beste qua te installeren "App's". Altijd netjes up to date met de meeste recente...

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel in Nederland als in Spanje een hele lichte kamer met ramen links, rechts en voor de tv. Met andere tv's altijd lichtvlekken van de ramen op de tv en bij zon op de tv valt er niet meer te kijken. Met de Qled van Samsung geen enkel probleem. Dat voordeel weegt voor mij meer dan nog net iets mooier beeld met Oled met de gordijnen dicht.

aangepast door Sprietje
schrijffout
Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn bureau staat een LCD LUM-310X-CI : 31’’ 4K HDR Master monitor van TV Logic. En die zou ik voor geen goud willen missen.

Dat is dan wel geen TV maar een monitor. Dus zonder toesters en bellen die normale TV´s hebben.

Geen overdreven scherpte, onrealistische kleuren en een veel te hoog contrast. Gewoon een machtig mooi beeld.

En voor ons heel belangrijk...de latentie is zo goed als nul.

Voor de prijs van 25.500 € een koopje.

 

http://tvlogic.tv/new/M_Spec.asp?sidx=111

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

In mijn bureau staat een LCD LUM-310X-CI : 31’’ 4K HDR Master monitor van TV Logic

 

Wat is MBC gul met zijn personeel Drs.  😁

Zeg zelf die prijs betaal je zelf niet als particulier...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar is Barco gebleven?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee..daarvoor hebben we Procurement...

Ik heb hem zelf besteld...😂 😂

 

We hadden er een paar nodig voor een project een jaar geleden. Eén is er overgebleven en die staat nu voorlopig bij mij. 😇

De broadcasters gebruiken hoofdzakelijk LCD displays.

 

24 minuten geleden, ceesv zei:

Waar is Barco gebleven?

 

 

Vroeger in het beeldbuis tijdperk samen met Conrac de allerbeste monitoren. Ook onbetaalbaar duur.

Ik geloof dat ze nog projectoren bouwen. Geen idee.

Heb even gekeken..ze maken nog hoge precisie display´s voor de medische industrie. Niet meer voor de broadcasters.

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Con zei:

Dat verbaast mij, ik dacht altijd dat Oled het neusje van de zalm was

 

Dat klopt ook. De site heet "Bestgetest" maar dat geldt niet voor die Samsung. Er staat ook alleen maar dat er een bak licht uit komt.

 

De best geteste is een LG.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

De best geteste is een LG.

Als mijn oude Samsung het begeeft , ga ik weer voor LG , reden: VTMGO

Met andere TV-toestellen , buiten Samsung , gaat het niet !!

M'n 2de toestel (LG TV) gaf op een gegeven moment VTMGO , dus ....

Ook al kijk ik zo goed als nooit VTMGO , 't is wel een extraatje !!

ivm Het scherpste beeld , dat heeft voor mij eigenlijk geen nut !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...