Con Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 17 uren geleden, Psychosammie zei: Ze zeggen dat ze met Tweakers samenwerken. Daar heb ik geen hoge pet van op. Die snap ik maar er staan wel veel reviews op. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Psychosammie Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 (aangepast) 11 uren geleden, Eduard07 zei: Weer zo'n sweeping statement zonder enige onderbouwing Wil je ook even op de anderen reageren? Zoals: Panasonic is de beste. Of telefunken. Of @Drs. IJzerbout die niks op heeft met grasmaaier testers. Of loop je alleen maar te mekkeren om het mekkeren? 3 uren geleden, Con zei: Die snap ik maar er staan wel veel reviews op Dat vind ik altijd lastig. Meestal geven mensen alleen een review als ze wat te zeuren hebben. 13 februari 2022 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
theparasol Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 Dat online bestellen is wat dat betreft ideaal. Als je zogenaamde "beste" tv toch tegenvalt stuur je hem zo terug en laat je de volgende "beste" aanrukken.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 18 uren geleden, theparasol zei: Dat online bestellen is wat dat betreft ideaal. Als je zogenaamde "beste" tv toch tegenvalt stuur je hem zo terug en laat je de volgende "beste" aanrukken. zo zie ik het ook maar anderen vinden dat weer niet kunnen het zit ook al in de aankoopprijs verdisconteerd With Or Whitout You U2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 17 minuten geleden, Tonskidutch zei: het zit ook al in de aankoopprijs verdisconteerd Nou ja...de winstmarge op die TV´s gering. De TV die teruggestuurd wordt moet worden uitgepakt, beoordeeld worden en gaat dan weg als B-Klasse toestel. Het kost de aanbieder een hoop geld. De 2e optie is naar de winkel gaan en het toestel daar uitgebreid testen. Dan heeft de middenstand er ook nog wat aan. En je kunt hem vast wel weer omruilen mocht je het toch allemaal niet zo geweldig vinden. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 8 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dan heeft de middenstand er ook nog wat aan. wij hadden hier zeker 24 Radio en TV winkels van die middenstanders nu -0- zero niets nada ja en jullie zijn verhuisd van Maastricht naar zo'n raar dorp With Or Whitout You U2
mereltje Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Nou ja...de winstmarge op die TV´s gering. Geloof maar niet ik kocht mijn nieuwe oled en kreeg meteen 25% Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Ik heb 4 TV's gekocht en destijds waren dat ook met betrekking tot het Formaat in Inches de beste keuze. De volgende wordt gegarandeerd ook weer de beste. With Or Whitout You U2
theparasol Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Ik verwacht dat het gros van de tv bezitters niet zo kritisch zijn. Een tv kan aan / uit, heeft bepaalde afmetingen en ze kunnen er mee overweg: prima! En weer voor paar jaar onder de pannen.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 2 minuten geleden, theparasol zei: Ik verwacht dat het gros van de tv bezitters niet zo kritisch zijn uhm de vijfde ben ik vergeten want die Plasma kocht ik als cadeau voor mijn ouders op hun nieuw appartement. En die waren extreem blij omdat ze alle twee nu naast het grotere formaat ook weer die ondertitels konden lezen. 1 With Or Whitout You U2
Crazy Sat Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Quote En die waren extreem blij omdat ze alle twee nu naast het grotere formaat ook weer die ondertitels konden lezen. Kijken je ouders ook nog Netflix ? ☺️ feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 ze leven niet meer, maar dat vonden ze maar allemaal veel te agressief + te snel qua acties wat daar op te zien was Ik bracht hun soms DVD's met mooie films die ik opgenomen had op Premiere zoals Alexander the Great With Or Whitout You U2
Crazy Sat Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Ahzo , sorry hoor Tonski. Was enkel als grapje bedoeld naar een andere topic toe... feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
minplus Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Ik blijf gewoon naar de lokale middenstand gaan voor apparaten en liefst de kleine middenstanders. Om zelf te vergelijken, want reviews zijn leuk en een mogelijk uitgangspunt maar ik wil het zelf zien. En als ze het kunnen leveren voor een acceptabele prijs dan koop ik het bij hen. Blijf ik doen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen