atema Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 (aangepast) Hallo, ik heb via * een vu+ultimo 4k gekocht, het apparaat moest goed zijn maar hij is defect, hij doet het verder wel maar het voeding gedeelte voor de harde schijf is opgeblazen, is er iemand die weet waar ik een schema kan krijgen want de onderdelen pos. q114 en q115 zijn verbrand er is niets meer op te lezen. alvast vriendelijk bedankt voor de moeite mvg Atema 13 februari 2022 aangepast door ceesv Titel aangepast
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 35 minuten geleden, atema zei: het apparaat moest goed zijn maar hij is defect, hij doet het verder wel een interessante samenstelling van feiten. zonder interne HDD doet hij het? schema's van de printplaat zijn nagenoeg nergens openbaar te vinden. neem een extern netwerk opslag medium / NAS Come Back Josh Rouse
atema Geplaatst: 13 februari 2022 Auteur Geplaatst: 13 februari 2022 ja ik heb even verder gekeken ze hebben een verkeerde kabel gebruikt zo kwam de massa aan de + kant te liggen
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 uh wattuh? 12 minuten geleden, atema zei: ze hebben een verkeerde kabel gebruikt wie ze is dit een denkbeeldig probleem of hebben we ook knalharde feiten en foto's Come Back Josh Rouse
kees321 Geplaatst: 13 februari 2022 Geplaatst: 13 februari 2022 Een merkwaardig verhaal, maar met een externe voeding voor de HD ben je het snelst klaar.
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 de stekkers kunnen maar op een manier aangesloten worden, daarvoor zorgt de aansluit bus met groeven en nokjes. die bedrading is genormeerd en zelfs die uit je pC kun je toepassen 23 uren geleden, atema zei: ze hebben een verkeerde kabel gebruikt zo kwam de massa aan de + kant te liggen Ze zouden dus alle kosten moeten vergoeden en/of de kapotte HDD en printplaat moeten vervangen! doe hun maar de groeten van mij Come Back Josh Rouse
atema Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Geplaatst: 14 februari 2022 ja dat is het probleem het is een particulier en die beantwoord mijn berichten niet meer , ik heb de kabel veranderd en nu draait de voeding weer ik heb er een andere schijf op geprobeerd want de oude is ook stuk natuurlijk en het werkt, alleen echter de onderdelen met positie nr q114 en q115 zijn zo beschadigd dat ik niet meer kan lezen wat voor type het zijn en ik ben bang dat ze het niet lang volhouden, dus als iemand mij even kon zeggen wat er op staat kan ik het zelf repareren ik ben zelf tv monteur dus dat is geen probleem de onderdelen zitten vlak bij de witte voeding stekker en de 2 smd elko's
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 2 minuten geleden, atema zei: alleen echter de onderdelen met positie nr q114 en q115 zijn zo beschadigd dat ik niet meer kan lezen wat voor type het zijn en ik ben bang dat ze het niet lang volhouden, is dat in die externe voeding van de Ultimo 4K of ergens op de printplaat van de Vu+? ik kan er op dit moment niet bij, mbt openen en nakijken Come Back Josh Rouse
atema Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Geplaatst: 14 februari 2022 het is de printplaat in de vu+ zelf, die foto van u daar zie je de witte voeding stekker de onderdelen zitten er vlak bij , ze zitten een beetje rechts van de witte stekker 1
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Als de opnames klaar zijn zal ik eens kijken voor een fotootje. Maar dat is dan morgen als ik tijdig wakker ben. Come Back Josh Rouse
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 Er was net een gaatje in de opnames Come Back Josh Rouse
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2022 Geplaatst: 14 februari 2022 en nu werkt het HDMI signaal niet meer / geen input op TV na de kast weer dicht te schroeven en aan te sluiten Come Back Josh Rouse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen