Sprietje Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 (aangepast) Dacht je dat je de satellieten kon ontvangen met een natte vinger? Maar wat voor een abonnement heb je eigenlijk bij Canal Digitaal? Misschien de Smart TV app?, zie: https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/smart-tv/#faqs-inner Dan heb je geen schotel nodig alleen een fatsoenlijke internetverbinding. Ik weet alleen niet of dat ook in het buitenland werkt. 16 februari 2022 aangepast door Sprietje
RicardoBelli Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 Misschien handmatig een fta zender erin zetten .het is het proberen waard . Bvb ocko mvg Ricardo
Moderator ceesv Geplaatst: 16 februari 2022 Moderator Geplaatst: 16 februari 2022 Dat bovenstaande antwoord behoeft enige toelichting voor de topic starter. In het buitenland, waar de Nederlandse zenders niet op de kabel zitten kan je die programma's ontvangen via satelliet. Je hebt dan een schotel nodig die uitgericht is op de Astra 3 satelliet. Dat is niet dezelfde satelliet positie waarop de duitse zenders uitgezonden worden. De programma's op satelliet zijn gecodeerd, je kan ze zichtbaar maken met het CI module wat in bezit is. Wanneer er geen schotel aangesloten is op de tv, welke schotel op Astra 3 uitgericht moet zijn, zal je geen Nederlandse programma's kunnen ontvangen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sienhom Geplaatst: 16 februari 2022 Auteur Geplaatst: 16 februari 2022 Bedankt voor je duidelijke uitleg😅ik ga even contact opnemen met CanalDigitaal. vreemd dat ze ons dat niet verteld hebben, We zijn er pas 2 maanden mee aan het kloten. bedankt!
Sienhom Geplaatst: 16 februari 2022 Auteur Geplaatst: 16 februari 2022 25 minuten geleden, Sprietje zei: Dacht je dat je de satellieten kon ontvangen met een natte vinger? Maar wat voor een abonnement heb je eigenlijk bij Canal Digitaal? Misschien de Smart TV app?, zie: https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/smart-tv/#faqs-inner Dan heb je geen schotel nodig alleen een fatsoenlijke internetverbinding. Ik weet alleen niet of dat ook in het buitenland werkt. Ik heb geen idee hoe ik satelliet kan ontvangen, vandaar mijn toppic. mijn hart ligt in de zorg!! ieder zijn ding. tv app hebben we ook geprobeerd. Het volgend probleem is dat die k*t medion niet samen gaat met iPhone, alleen met Android. En de app kan ik niet downloaden op de tv🤯 in ieder geval bedankt voor je reactie en tijd!
Sprietje Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 De vraag is als je gebruik wilt maken van een schotel, of je die wel kunt plaatsen. Je zult vrij zicht moeten hebben op het zuid zuid oosten. Misschien heb je een balkon dat op het westen gericht is. Dan kun je de satellieten nooit ontvangen.
RicardoBelli Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 Hoe lang heb je de tv ,misschien kun je hem nog retourneren .mvg Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 En als je in nederland woont kun je ook dvb t2 proberen (digi tenne ) .
Sprietje Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 CeesV heeft een uur geleden al aangegeven dat TS in Duitsland woont!
RicardoBelli Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 Oke sorry dan word het niks mits hij in de grensstreek woont . Bvb deze schotelantenne antenne
Moderator ceesv Geplaatst: 16 februari 2022 Moderator Geplaatst: 16 februari 2022 2 minuten geleden, RicardoBelli zei: Oke sorry dan word het niks mits hij in de grensstreek woont . Hij?😎 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
HG5812 Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 7 uren geleden, acguest zei: Maar ik vermoed sowieso dat deze toestelen een kanaallijst van CD/TVV niet inladen kunnen Hallo. Als de ontvanger/tv fastscan niet ondersteunt kun je als een CAM803 hebt de module de zenderlijst laten laden. Zenderlijst CAM803 gebruiken Ondersteunt je TV of ontvanger niet standaard de Canal Digitaal zenderlijst, dan kun je gebruik maken van de in de module ingebouwde zenderlijst. Volg hiervoor de volgende stappen: Plaats de CAM803 in je TV of ontvanger Kies in het menu om het Operator Profile te laden van de CAM, de zenderlijst wordt nu via de CAM803 in de TV of ontvanger geladen.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 februari 2022 Moderator Geplaatst: 16 februari 2022 TS heeft geen schotel aangesloten op de tv en daarom geen beeld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
HG5812 Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 1 minuut geleden, ceesv zei: TS heeft geen schotel aangesloten op de tv en daarom geen beeld. Dat verklaart een hoop.
Mimisiku Geplaatst: 16 februari 2022 Geplaatst: 16 februari 2022 En om die zenderlijst via de CAM803 te kunnen laden moet de TeeVee wel CI+1.4 ondersteunen.. De meeste doen dat (nog) niet……. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen