DDX Geplaatst: 19 februari 2022 Geplaatst: 19 februari 2022 Op 18-2-2022 om 21:37, Mimisiku zei: Er was toen toch al aangegeven dat het een tijdelijke actie betrof? Het was gewoon een lokkertje. X-aantal klanten voor de toen nieuwe IPTV dienst.. Kaartje erbij (gratis, en voor korte aanmeldperiode). Kaartje weg, klant blijft toch wel (marketing les #10). Prijs daarna gelijktrekken… Ja klopt soort van, wel aankondiging gehad dat het zou stoppen maar tot deze week werkte het nog gewoon. Zijn erg nog goedkopere opties dan de Riant van 21,95 ? (betaal nu dus 11,95 per maand, volgens mij kan je dat abonnement al niet eens meer bestellen ?) Eigenlijk gebruik ik het alleen voor npo1,2 en3. alle ander nl zenders kijk ik eigenlijk niet.
ton68 Geplaatst: 19 februari 2022 Auteur Geplaatst: 19 februari 2022 (aangepast) @ DDX NL ziet is een prima alternatief ik vindt de beeldkwaliteit perfect voor € 7,95 per maand mag je echt niet klagen en je kunt het 1 maand gratis testen. 19 februari 2022 aangepast door ton68
satlutser Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 11 uren geleden, DDX zei: Eigenlijk gebruik ik het alleen voor npo1,2 en3. alle ander nl zenders kijk ik eigenlijk niet. Die zenders kun je gratis in HD ontvangen via dvb-t2. Alleen eenmalige kosten voor een dvb-t2 tuner of receiver. Toen dit mogelijk werd, heb ik meteen CD opgezegd. 1 ______________________________________________________________________________________________________________________________ Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.
Sprietje Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Op 19-2-2022 om 09:56, ton68 zei: Het verhaal was dat je een abbo afsloot bij CD (vol of bomvol). Helaas heb ik de screenshot niet meer maar er stond bij dat je ook satelliet ontvangst zou behouden. Dat was ook verwarrend want nergens stond hoe. Je zou een smartcard krijgen. Dat hebben ze vrij snel gestopt en de tekst was toen ook weg bij de info over deze 2 abbo's, Ik heb er toen achter aangebeld waar mijn smartcard bleef. Ik kreeg als reactie aangezien u voor die en die datum VOL heeft besteld stuur ik u die alsnog toe. Zo gezegd zo gedaan je kreeg een envelop met een smartcard verder niets. Een leek kan daar niets mee. Hobbyisten zoals ons wel ik heb dus ca 3 jaar kunnen kijken middels Oscam. p.s. voor de duidelijkheid ik was dus geen CD klant Lees hier nog maar eens terug: 1
DDX Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 5 uren geleden, satlutser zei: Die zenders kun je gratis in HD ontvangen via dvb-t2. Alleen eenmalige kosten voor een dvb-t2 tuner of receiver. Toen dit mogelijk werd, heb ik meteen CD opgezegd. Ja misschien toch maar eens mijn dm8000 vervangen dan (die het verder nog prima doet) Helaas support die geen dvb-t2.
minplus Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 M'n al wat oudere TV doet dat wel. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen