Tonskidutch Geplaatst: 30 juni 2023 Geplaatst: 30 juni 2023 Zou hij niet beter een cel kunnen delen met Milosevic. Kunnen ze zelf uitmaken wie "the Pappa or the Mamma" is. Coles Corner Richard Hawley
minplus Geplaatst: 30 juni 2023 Geplaatst: 30 juni 2023 Triootjes zijn in, maar wie te kiezen? Baudet, Loekasjenko,....? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
AEO Geplaatst: 30 juni 2023 Geplaatst: 30 juni 2023 Ik heb hier net via de NPO app (ik ben momenteel in Indonesië) het journaal van 17:00 gezien. De tellen in Frankrijk worden heel kort behandeld, maar de situatie is heel veel erger dan ze laten zien. Uiteraard zag ik veel voorbijkomen op het Telegram kanaal van Amir Tsarfati, en hij meldt o.a. dat er in Frankrijk overwogen wordt om de noodtoestand uit te roepen. Kijk maar eens naar de beelden op Telegram. Het loopt daar uit de hand. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Eduard07 Geplaatst: 30 juni 2023 Geplaatst: 30 juni 2023 Op NPORadio1 werd en wordt er uitgebreid bericht over de rellen. Daar ben ik geen Telegram voor nodig. En ook niet Amir Tsarfati. (Die vindt het natuurlijk meer dan prima dat je naar hem verwijst.) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 30 juni 2023 Geplaatst: 30 juni 2023 Logisch. Het loopt in elke westerse democratie met vrijheid van meningsuiting uit de hand. Daar maken domme extremisten overal misbruik van. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juni 2023 Moderator Geplaatst: 30 juni 2023 Ik ben in Frankrijk, een heel groot land. Hier merk ik niets van die rellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 30 juni 2023 Geplaatst: 30 juni 2023 Het zal natuurlijk je kind maar wezen maar als ik de beelden van het schiet incident zie dan vraag ik me af welke idioot probeert weg te rijden terwijl er een gewapende agent met een pistool op je gericht naast je staat? Denk ook niet dat elke aanhouding op deze manier plaats zal vinden en verwacht dat er voordat de bestuurder tot stoppen is gebracht wel wat meer is gebeurd dan wat je alleen op het bewuste filmpje ziet, mede omdat er bericht wordt gegeven van "een aanhouding na meerdere overtredingen" Verwacht niet hij dan alleen maar 3 km te snel heeft gereden oid. en dat men je dan met 2 man sterk en met getrokken pistool aan zal gaan houden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 30 juni 2023 Moderator Geplaatst: 30 juni 2023 Ik zie nu dat dit onderwerp over Rusland ging, niet over Frankrijk. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
AEO Geplaatst: 1 juli 2023 Geplaatst: 1 juli 2023 Je hebt gelijk, het gaat over Rusland.Maar we dwaalden even af naar Frankrijk vanwege de uit de hand lopende chaos. Toch blijft het een rare situatie in Rusland, want er was behoorlijk wat paniek in de tent. Heb je de videobeelden gezien hoe ze de snelweg naar Moskou aan het vernielen waren om de opmars van Wagner tegen te houden? Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Eduard07 Geplaatst: 1 juli 2023 Geplaatst: 1 juli 2023 (aangepast) Kan gebeuren, @ceesv. Biden haalt Oekraïne en Irak ook wel eens door elkaar.😉 1 juli 2023 aangepast door Eduard07 2 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 1 juli 2023 Geplaatst: 1 juli 2023 Ronald Reagan kon er ook wat van hoor. En laat die ouwe Biden maar strompelen, hij heeft in elk geval duidelijke taal gesproken tegenover Poetin. Niet te vergeten dat er weer een nieuwe START overeenkomst is. https://www.state.gov/new-start/ Coles Corner Richard Hawley
AEO Geplaatst: 2 juli 2023 Geplaatst: 2 juli 2023 Niet alle wapens die Oekraïne van het Westen geleverd krijgt komen terecht bij het front. Zoals bekend is Oekraïne een erg corrupt land, en een onbekend aantal wapens wordt doorverkocht en die duiken wereldwijd op in de handen van terroristen en criminelen. Want hoe anders komt dat tuig aan hun wapens? In frankrijk werd een politiebureau in brand geschoten met een antitankraket. Zie de video. https://t.me/beholdisraelchann el/16129 Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
astro iris Geplaatst: 2 juli 2023 Geplaatst: 2 juli 2023 12 minuten geleden, AEO zei: Niet alle wapens die Oekraïne van het Westen geleverd krijgt komen terecht bij het front. Zoals bekend is Oekraïne een erg corrupt land, en een onbekend aantal wapens wordt doorverkocht en die duiken wereldwijd op in de handen van terroristen en criminelen. Want hoe anders komt dat tuig aan hun wapens? In frankrijk werd een politiebureau in brand geschoten met een antitankraket. Zie de video. https://t.me/beholdisraelchann el/16129 Zou toch maar oppassen met dergelijke beweringen. De bron is zeker heel onbetrouwbaar, trouwens hebben die plunderaars de vorige nachten andere politiekantoren geplunderd en wat hebben ze daar allemaal buitgemaakt? Veel des informatie op sociale media. 1
Tonskidutch Geplaatst: 2 juli 2023 Geplaatst: 2 juli 2023 10 minuten geleden, AEO zei: In frankrijk werd een politiebureau in brand geschoten met een antitankraket. Zie de video. anti tank raketten zijn er van diverse makelij (bronnen) en van diverse wapenhandelaars evenwel gesmokkeld uit de Afrikaanse naties waar Wagner de vlam in de pan stak. Niet te vergeten Iran, Syrië en Tsjetsjenië die ook allemaal huurlingen voor ondermijnende acties paraat hebben. En je eigen Mossad flikt ook regelmatig dergelijke ondermijnende acties. als ze een sporen analyse op dat geschut loslaten in Frankrijk (en dat doen ze beslist) zullen we meer weten 1 Coles Corner Richard Hawley
Eduard07 Geplaatst: 2 juli 2023 Geplaatst: 2 juli 2023 1 uur terug, AEO zei: Niet alle wapens die Oekraïne van het Westen geleverd krijgt komen terecht bij het front. Zoals bekend is Oekraïne een erg corrupt land, en een onbekend aantal wapens wordt doorverkocht en die duiken wereldwijd op in de handen van terroristen en criminelen. Want hoe anders komt dat tuig aan hun wapens? In frankrijk werd een politiebureau in brand geschoten met een antitankraket. Zie de video. https://t.me/beholdisraelchann el/16129 Aannames en dubieuze bronnen. Bijzonder dat je die zomaar voor waar accepteert, en geen andere bronnen aanhaalt. Zo komen de complottheorieën in de wereld. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen