OFDM Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) 2 uren geleden, Eduard07 zei: Erger: Trump denkt bepaalde "vriendschappen" te kunnen kopen en te kunnen "betalen" met een andermans land en volk buiten dat land en volk om. (We zien met Gaza hetzelfde gebeuren.) Inderdaad! Trump zijn opmerkingen en AI video van Gaza zijn bizar tot de 10e macht. En dan die gouden Trump standbeelden erin, de zelfverheerlijking druipt er vanaf. Ik moest ineens aan die film denken die Leni Riefenstahl had gemaakt voor Hitler. Ik heb die ooit gezien op de BBC wat heel bijzonder was. Wat er nu allemaal gebeurt is extreem alarmerend. Het is echter niet allemaal geheim zoals in Rusland. In dit interview met de Democratische Senator Murphy worden de ontwikkelingen duidelijk verwoord. Het witte huis is een verlengstuk van het Kremlin geworden en drijft verder en verder af van democratische bondgenoten. In een ander (Engels) nieuwsbericht van gisteren las ik terloops dat Trump het toezicht op cyber dreiging vanuit Rusland heeft laten vallen. De digitale deuren worden opengezet. https://edition.cnn.com/2025/03/02/politics/video/sotu-senator-murphy-says-white-house-has-become-arm-of-kremlin 9 uren geleden aangepast door OFDM Toevoegingen 1
gerrit B Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 36 minuten geleden, zeeteefje zei: Europa heeft 60% betaald van alle hulp die Oekraïne heeft ontvangen. De VS hebben een deel van de overige 40% betaald. Met die feiten corrigeerde Macron Trump live op TV. Dat weet jij, dat weet ik en is ook geen geheim, maar Trump weet het zo te brengen dat zijn aanhang wat anders geloofd en daar gaat het blijkbaar om in de Amerikaanse politiek. Hij is wat dat betreft gewoon "a bully" die een ander niet uit laat praten en alleen wat hij zegt klopt en al het andere niet, daarbij schreeuwt hij het hardst van allemaal en zijn aanhang loopt blindelings achter hem aan met als gevolg dat het lijkt dat hij ook nog zaken voor elkaar krijgt maar de gevolgen daar heeft hij het niet over, daar komt de Amerikaanse burger pas later achter en dat mag dan de volgende president weer op gaan lossen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 28 minuten geleden, OFDM zei: Inderdaad! Trump zijn opmerkingen en AI video van Gaza zijn bizar tot de 10e macht. En dan die gouden Trump standbeelden erin, de zelfverheerlijking druipt er vanaf. Ik moest ineens aan die film denken die Leni Riefenstahl had gemaakt voor Hitler. Ik heb die ooit gezien op de BBC wat heel bijzonder was. Wat er nu allemaal gebeurt is extreem alarmerend. Het is echter niet allemaal geheim zoals in Rusland. In dit interview met de Democratische Senator Murphy worden de ontwikkelingen duidelijk verwoord. Het witte huis is een verlengstuk van het Kremlin geworden en drijft verder en verder af van democratische bondgenoten. In een ander (Engels) nieuwsbericht van gisteren las ik terloops dat Trump het toezicht op cyber dreiging vanuit Rusland heeft laten vallen. De digitale deuren worden opengezet. https://edition.cnn.com/2025/03/02/politics/video/sotu-senator-murphy-says-white-house-has-become-arm-of-kremlin en dan SNL saterday night live erachter aan TOP😁 eigenlijk zou men niet moeten lachen Andy, Italo remix Les Rita Mitsouko
OFDM Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 25 minuten geleden, Tonskidutch zei: en dan SNL saterday night live erachter aan TOP😁 eigenlijk zou men niet moeten lachen Gezien, wel goed gedaan! Ik kreeg gisteren uit Engeland een appje met een AI video van 4 seconden waarin Zelensky Trump met een vuistslag neerslaat. Daarvan moest ik wel hardop lachen, die zag ik letterlijk niet aankomen. Ik weet niet of ie in Nederland al rondgaat?
Con Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ik zit te wachten tot Trump een kogel krijgt, kan nooit meer lang duren. Hij haalt zoveel bloed onder ieders nagel vandaan, dat kan niet goed gaan. Australië stopt met importeren van Tesla, Canada heeft een boycot voor drank Noorwegen tankt geen Amerikaanse schepen meer om maar iets te noemen. Trump schiet zichzelf helemaal in zijn voet. 1 Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Vogelaar Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 14 minuten geleden, OFDM zei: Gezien, wel goed gedaan! Ik kreeg gisteren uit Engeland een appje met een AI video van 4 seconden waarin Zelensky Trump met een vuistslag neerslaat. Daarvan moest ik wel hardop lachen, die zag ik letterlijk niet aankomen. Ik weet niet of ie in Nederland al rondgaat? Video.mp4 3 1 VU+Ultimo4K, VU+Duo4KSE, DM8000HD, DM800HDse, met T90, Draaibare Triax 110, Deltastar gregorian 120, Laatste OpenPli.
Beheerder Michel Geplaatst: 8 uren geleden Beheerder Geplaatst: 8 uren geleden 9 minuten geleden, Con zei: Canada heeft een boycot voor drank Niet alleen voor drank. De gemiddelde Canadees raakt geen Amerikaanse producten meer aan. O.a. in Europe is de omzet van Tesla dramatisch gekelderd. De USA is goed op weg om het meest geïsoleerde land van deze aardkloot te worden. 2 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) 32 minuten geleden, Con zei: Ik zit te wachten tot Trump een kogel krijgt, kan nooit meer lang duren. Hij haalt zoveel bloed onder ieders nagel vandaan, dat kan niet goed gaan. Australië stopt met importeren van Tesla, Canada heeft een boycot voor drank Noorwegen tankt geen Amerikaanse schepen meer om maar iets te noemen. Trump schiet zichzelf helemaal in zijn voet. De beveiliging is na een paar ongelukkige pogingen uiteraard opgevoerd maar dit is inderdaad een scenario. Uiteraard schiet hij zichzelf in de voet maar de steun binnen de eigen gelederen is nog te groot. Ik ben bang dat de tijd die het nodig heeft om hem weg te krijgen te lang is. Zeker voor Oekraïne wanneer de Amerikaanse hulp stopt. En dat kan al heel snel gebeuren als Musk zijn Starlink voor hen uitzet of de intelligence van de VS stopt. 7 uren geleden aangepast door OFDM
OFDM Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 2 minuten geleden, Michel zei: Niet alleen voor drank. De gemiddelde Canadees raakt geen Amerikaanse producten meer aan. O.a. in Europe is de omzet van Tesla dramatisch gekelderd. De USA is goed op weg om het meest geïsoleerde land van deze aardkloot te worden. In Denemarken worden producten in de supermarkt ook gelabeld. Tesla rijdt inderdaad heel hard naar beneden. Australië, Nieuw Zeeland en Canada staan aan de kant van Oekraïne.
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden X op de app met je vinger en vasthouden, dan komt het popup scherm => verwijder deze app. dito met facebook dito met instagram dito met toktik als er een dikke 200 miljoen inwoners van Europa dat zouden doen is de winst met advertenties over een kwartaal een stuk lager willen we eerlijke concurrentie of willen we leugens, reclame zijn leugens ~ Trump's leugens zijn gekozen we kunnen anders kiezen Andy, Italo remix Les Rita Mitsouko
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden VID-20250303-WA0002.mp4 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Oef. zelf veroorzaakte haatberichten Andy, Italo remix Les Rita Mitsouko
Con Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Een lange afstand projectiel... Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik lees op de live ticker van Welt (Astra 19,2) dat Trump vandaag nog gaat beslissen over wapen stop aan Oekraïne. Dit zou van de New York Times komen. Er werd in het programma eerder over gesproken dat Rusland al van tevoren wist dat Zelensky voor het blok gezet zou gaan worden. Er waren ook meer reacties erna dat het een valstrik was, of op zijn minst zou kunnen zijn. 1
gerrit B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, OFDM zei: De beveiliging is na een paar ongelukkige pogingen uiteraard opgevoerd maar dit is inderdaad een scenario. Als je de verkeerde personen tegen je in het harnas jaagt dan is geen beveiliging goed genoeg. Kijk maar eens hoe Rusland die "problemen" oplost. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen