wanderer Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) het gaat alleen maar om de grondstoffen, trump heeft handje klap met putin gedaan, ik de helft en jij de helft, dat gaat want ze willen beiden nieuwe verkiezingen in Ukraine, dus dat wordt een putin gezind staatshoofd (marionet) en die vraagt hulp voor het ontginnen van de delfstoffen aan zowel putin als trump, trump levert de machines, de ukrainers worden dwangarbeiders en putin houdt toezicht.... 6 uren geleden aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) 26 minuten geleden, gerrit B zei: Als je de verkeerde personen tegen je in het harnas jaagt dan is geen beveiliging goed genoeg. Kijk maar eens hoe Rusland die "problemen" oplost. Het kan nog, uiteraard. 8 minuten geleden, wanderer zei: het gaat alleen maar om de grondstoffen, trump heeft handje klap met putin gedaan, ik de helft en jij de helft, dat gaat want ze willen beiden nieuwe verkiezingen in Ukraine, dus dat wordt een putin gezind staatshoofd (marionet) en die vraagt hulp voor het ontginnen van de delfstoffen aan zowel putin als trump, trump levert de machines, de ukrainers worden dwangarbeiders en putin houdt toezicht.... Zoiets gaat het worden, ik zie het in sneltreinvaart fout lopen. 6 uren geleden aangepast door OFDM
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Laten we gewoon voorzichtig blijven in het aanhalen en of kopiëren van berichten. Vooral nu; men Zelensky- even publiekelijk de les wilde leren en de oren wilde wassen op TV - om eigen voordeel uit die situatie probeerde te halen voor de achterban van Trump, echter de echte lachende derde is Poetin die lacht zich kapot. Die gewetenloze lul gebruikt marionetten betaald of onbetaald sinds meer dan 25 jaar. 1999 werd hij president en heeft sindsdien elke dumbo weten te strikken of weten te chanteren. Zelfs zijn eigen volk behandelt hij als slachtvee. En niet voor niets is MH17 afgeschoten, opdat wij beseffen wat een gewetenloze, maar slimme, crimineel hij is. Trust him, NO. Trust Trump, also NO 3 Andy, Italo remix Les Rita Mitsouko
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden P en T hebben heel veel eigenschappen en doelen gemeenschappelijk en ze vinden elkaar daarin. MH17 is verschrikkelijk, ik was toen zoooo boos! Ik heb de herdenking en de toespraken live gekeken en er sprak iemand waarvan ik nu iets meer weet. Het maakt P en T allebei niet uit.
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) 1 uur geleden, OFDM zei: P en T hebben heel veel eigenschappen en doelen gemeenschappelijk en ze vinden elkaar daarin. Ik vermoed nog eerder dat Trump zich voegt naar Poetin. Trump belde Poetin met een "royale gift" om hem te paaien. Poetin trekt aan de touwtjes. Tot nu toe heeft Poetin nog niets hoeven doen. Trump loopt zich het vuur uit de sloffen om het Poetin naar de zin te maken. De "ruzie" bij die persco was een geplande opzet samen met Vance. Als er al iemand met een WW3 gokt, is het Trump zelf. 4 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 14 minuten geleden, Eduard07 zei: Ik vermoed nog eerder dat Trump zich voegt naar Poetin. Trump belde Poetin met een "royale gift" om hem te paaien. Poetin trekt aan de touwtjes. Tot nu toe heeft Poetin nog niets hoeven doen. Trump loopt zich het vuur uit de sloffen om het Poetin naar de zin te maken. De "ruzie" bij die persco was een geplande opzet samen met Vance. Als er al iemand met een WW3 gokt, is het Trump zelf. Jazeker, Putin is de baas. Trump kijkt tegen hem op, vooral hoe lang hij al Rusland onder controle heeft. Het werd toch eigenlijk al direct duidelijk doordat ze direct met Rusland gingen praten zonder Europa of zelfs het land dat aangevallen wordt. Het is te idioot voor woorden. Ja, ze hebben Zelensky ervoor gegooid. En een heleboel republikeinen vinden dat Trump het goed heeft gedaan en schilderen Zelensky nu ook af als de man die geen vrede wil. Absoluut speelt Trump met vuur! Nog een CNN interview: https://edition.cnn.com/2025/03/03/politics/video/trump-zelensky-oval-office-van-hollen-reaction-putin-xi-digvid
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 4 uren geleden, Michel zei: Niet alleen voor drank. De gemiddelde Canadees raakt geen Amerikaanse producten meer aan. O.a. in Europe is de omzet van Tesla dramatisch gekelderd. De USA is goed op weg om het meest geïsoleerde land van deze aardkloot te worden. Ik hoop het. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) 22 minuten geleden, minplus zei: Ik hoop het. Gezien het feit dat ook vandaag weer te zien is met hoeveel haast Trump eenzijdig allerlei maatregelen tegen Rusland opheft (cyber). zou je bijna vrezen dat er al een plan ligt waarin Trump samen met Poetin Europa letterlijk in de klem wil zetten middels een omsingeling. De mollen Orban en Fico hebben we al in ons midden. 3 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 47 minuten geleden, OFDM zei: Nog een CNN interview CNN is "the enemy" wat Trump betreft hé Dus alles wat die zeggen is volgens Trump toch fake news. Trump daagt CNN voor de rechter zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Trump en Vance zijn heel druk bezig "alternatieve narratieven" tot officiële te verklaren. En daar wil Trump ook het patent op hebben. Het is Poetin de Tweede. En ondertussen is Trump ook druk bezig Zelensky tot vredesobstakel te verklaren. De facto wordt in feite de EU dus nu ook als obstakel afgeschilderd. De VS heeft nog niet in de gaten op welke chaos de wereld jarenlang wordt getrakteerd door keizer Trump en zijn entourage in het WH te kiezen. WW3 zal nooit door Zelensky veroorzaakt kunnen worden, want die staat met lege handen. 2 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Al veel protesten in VS tegen beleid huidige regering Veel protest in veel staten tegen Trump en Musk studenten blokkeren snelwegen zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 27 minuten geleden, gerrit B zei: CNN is "the enemy" wat Trump betreft hé Dus alles wat die zeggen is volgens Trump toch fake news. Trump daagt CNN voor de rechter Ja, CNN staat natuurlijk aan de democratische kant. Essentieel is dat de Democraten de ogen geopend zijn. Vanaf nu gaan opties voor een impeachment belangrijk worden.
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden er zijn al bewegingen die kant op. Meer dan 200.000 mensen dringen er bij het Congres op aan om te beginnen met impeachment onderzoek tegen president Trump zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Gaat niet lukken. De gek heeft veel te veel aanhangers. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen