Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ai, allemaal "enemies within". De crackdown is al begonnen. Trump heeft genoeg voorbeelden in de wereld hoe en in welke volgorde je oppositie de mond moet snoeren. Eerst de media, en daarna de rechtelijke macht. En vervolgens het leger. Het stramien is inmiddels al een eeuw beproefd. 4 minuten geleden, minplus zei: Gaat niet lukken. De gek heeft veel te veel aanhangers. Hopelijk slinkt die snel voor het te laat is. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ook die aanhangers kunnen een keer de ogen open gaan en in gaan zien in welke problemen ze mogelijk met deze president kunnen komen als er niet voortijdig wordt ingegrepen. Zaak is om eerst het echte verhaal bij de gewone burger duidelijk te maken zonder dat het afgedaan wordt als "fake news" Maar moet toegeven, de kans is wel vrij klein. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 6 minuten geleden, Eduard07 zei: Trump heeft genoeg voorbeelden in de wereld hoe en in welke volgorde je oppositie de mond moet snoeren. Eerst de media, en daarna de rechtelijke macht. En vervolgens het leger. Het stramien is inmiddels al een eeuw beproefd. Eerst volgende maatregel van hem zal dan moeten zijn dat een president ook voor een 3e en 4e keer gekozen mag worden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Dat gaat de gek gegarandeerd regelen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Dat heeft hij ook al meermalen hardop gezegd! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur terug, gerrit B zei: er zijn al bewegingen die kant op. Meer dan 200.000 mensen dringen er bij het Congres op aan om te beginnen met impeachment onderzoek tegen president Trump Klopt en hij is een oude bekende van Trump op dit vlak. Maar dit is nog een ander onderwerp. Is daar 2/3 meerderheid in de senaat voor nodig? Dus nog niet de helft van de republikeinen?
gerrit B Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Zou het hem lukken om de grondwet, waar dat in vastgelegd, te wijzigen? Amendementen op de Grondwet hebben nl. een tweederdemeerderheid in beide huizen van het Amerikaanse Congres nodig. Vervolgens moeten de parlementen van driekwart van de aangesloten staten ermee instemmen. Met net de helft aan stemmers zou het toch niet zover moeten kunnen komen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Hij gaat dat moment gewoon niet bereiken want hij moet en zal eerder afgezet worden. Dat waar hij nu mee bezig is gaat een breuk met Canada, Australië, Nieuw Zeeland en Europa opleveren. Dat moet zo snel mogelijk duidelijk gemaakt worden om de (nog) verstandige republikeinen wakker te schudden. Die landen laten toch niet gebeuren dat de VS een Putin vazalstaat wordt en democratie begraaft?
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Carnaval bij onze Oosterburen, mooi! 3 uren geleden aangepast door OFDM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen