Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: Maar hij speelt met onze veiligheid Dat hebben we zelf gedaan door voor de veiligheid op de USA te blijven leunen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Moderator Geplaatst: 3 uren geleden 4 minuten geleden, Michel zei: Met razend tempo een nieuw pact opbouwen zonder de VS, eigen (wapen)industrie en eigen sterke inlichtingendiensten. De plannen zijn in de maak. Von der Leyen komt met astronomische bedragen voor Europese defensie: ’Herbewapen Europa’ https://www.telegraaf.nl/nieuws/1190654420/von-der-leyen-komt-met-astronomische-bedragen-voor-europese-defensie-herbewapen-europa Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 uren geleden Beheerder Geplaatst: 3 uren geleden Ik heb er meteen een mooie Baseball cap voor ontworpen: M U S A S A Make USA Stand Alone Als jullie die allemaal willen kopen, kan ik er mijn termijn in het torentje mee kopen Ik heb ook een een paar gouden basketball schoenen in de aanbieding met bovenstaande tekst. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 25 minuten geleden, Tonskidutch zei: zoek maar eens op Donald Trump TV series Showbiss is liegen, bluffen, intimideren, eigen organisaties oprichten en doet ie nu ook. Dat figuur vinden TV kijkers geweldig. Net als Blofeld in de Bond 007 films Maar hij speelt met onze veiligheid Alsjeblieft niet! Ik moet hem niet teveel zien maar ik geloof alles wat je schrijft. Hij speelt ook in eigen land met de veiligheid door allerlei deuren open te zetten voor P.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Het is wel baseball hè en wat dat aangaat waren we nog altijd redelijk goed bevriend met USA tot dat Trump president werd. @Michel Het ligt dus naar mijn mening aan die "gesjeesde" zakenman die Amerika polariseert en met boeven in zee gaat. A Love That Will Last Rene Olstead
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Het blijft de vraag of ze Trump af kunnen zetten en hoe snel. Er moeten genoeg republikeinen zijn waarbij de ogen open gaan dat kant kiezen voor het Kremlin echt de verkeerde route is. Maar dat maakt voor de Europese defensie plannen niet uit, dat moet hoe dan ook doorgaan. Helemaal los gaan we nooit komen, we zijn voor de F35 en vast nog voor veel meer apparatuur ook afhankelijk van VS support.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Afzetten zal wel niet gebeuren. Afschieten eerder. (kwam ook al voor in Amerika JFK en Reagan) Niet dat het een oproep is, want dat betaamd zich niet. Hij heeft zelf genoeg binnenlandse vijanden. De sigaar uit eigen doos lullo Vance, speech op de Veiligheid top in München. Ik denk dat we Norad niet zo makkelijk kunnen vervangen en dat heeft ook met dat ruimteafval te maken dat gevolgd wordt. Ga daar maar eens een nieuwe satelliet tussen plaatsen als ze moedwillig tracking voor jou uitzetten. p.s. zal deze eens gaan kuisen komende weken... https://nl.wikipedia.org/wiki/NAVO-hoofdkwartier_Cannerberg 2 uren geleden aangepast door Tonskidutch blauw toevoeging 1 A Love That Will Last Rene Olstead
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Mijn gevoel zegt dat een aanslag ongeveer gelijk waarschijnlijk is met afzetten en misschien ook nog met natuurlijk overlijden. Norad kende ik niet van naam maar het spreekt voor zich dat je dat ook niet "even" zelf opbouwt.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden We hadden op het laatste cijfer na het zelfde telefoonnummer van NOTHAG in de Cannerberg. Dus werden veelvuldig gebeld door Amerikanen... 😁 super toch Leerde ik dus ook al vroeg Engels met 8 jaar. Ik heb ook heel veel vrienden via de Baseball sport leren kennen die van de USAF waren zoals kolonel Dorris en zijn zoon Scott. Onze coach leek op Carl Sagen in jonge jaren. Daar bij had ik heel veel Amerikaanse college naast me werken in de bureau's waar ik als architect was. Dus ik kan niet de hele Amerikaanse bevolking opzadelen met die man die ze hebben gekozen. Het is volgens mij onrechtmatig om een verdedigingssysteem van NATO uit te schakelen waarbij satelliet observatie deel van uitmaakt. Dat zouden de Democraten eens beter tegen het licht moeten houden. Er waren al enkele uitspraken van rechters die dergelijke plannen van Trump op de korrel hebben genomen. A Love That Will Last Rene Olstead
Eduard07 Geplaatst: 53 minuten geleden Geplaatst: 53 minuten geleden (aangepast) 2 uren geleden, OFDM zei: Natuurlijk, allemaal vriendjes. Ik verbaas me er eigenlijk ook wel over dat je als president liegen tot normale standaard kunt verheffen. Maar Trump valt ermee door de mand met huichelachtige statements over dat elke dag dat er doden vallen op het slagveld, er een te veel is. En dan krijgt nota bene het slachtoffer er de schuld van. De rode draad is willekeur en voorkeur, maar geen "vrede". Dat is een frame en dekmantel. Het is zeer groot verraad dat hij ermee pleegt. 51 minuten geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 50 minuten geleden Geplaatst: 50 minuten geleden 2 uren geleden, Mojo zei: Dat hebben we zelf gedaan door voor de veiligheid op de USA te blijven leunen. We zitten/ zaten SAMEN in de NAVO, dus dat we verstrengeld zijn/waren, valt m.i. weinigen te verwijten. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 18 minuten geleden Geplaatst: 18 minuten geleden 27 minuten geleden, Eduard07 zei: We zitten/ zaten SAMEN in de NAVO, dus dat we verstrengeld zijn/waren, valt m.i. weinigen te verwijten. Daar zit het verwijt ook niet. Europa had zelf meer aandacht en actie aan de veiligheid moeten geven. Want wie kan de USA helpen als dat nodig is? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: zojuist Geplaatst: zojuist Ook dat hebben we gedaan in Afghanistan. 20 jaar lang. Zogenaamd om die nine eleven aanval aan te pakken en de Talleban nog meer te frustreren. Allied Joint Force Command Brunssum. Toen we nog relevant waren met alle Amerikaanse basis zoals Geilenkirchen net over de grens van hier, konden ze zelfs naar Kaddafi vliegen om die op z'n flikker te geven binnen een paar uur. Ergo het protectoraat van Amerika strekt zich ook alleen uit als ze basis hebben. Joint Force hadden ze helemaal niet gehad in de Irak oorlog. Wie een contract eenzijdig opzegt is niet slim bezig. A Love That Will Last Rene Olstead
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen