Beheerder Michel Geplaatst: 8 uren geleden Beheerder Geplaatst: 8 uren geleden Kamala had het toen al 100% bij het rechte eind. 1 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ja dat had ze!! Je ziet aan zijn gezicht dat hij niet naar de argumenten luistert. Ik zette me al schrap voor het verweer maar gelukkig stopte de video.
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Dat Trump een slaafje van Poetin is is logisch. Ik citeer een brief in de Volkskrant: Het heeft velen verbaasd hoe Donald Trump met Volodymyr Zelensky omging. De verklaring ligt voor de hand. Trumps zakenimperium zit vol geld van Russische financiers die via witwasconstructies door Europese banken naar hem gevloeid zijn. Dit is al openbaar sinds het uitstekende boek van Catherine Belton: De Mannen van Poetin. Het netwerk van Poetins handlangers in de bankenwereld en zijn investeringen in Trump mogen toch bekend worden verondersteld? Waarom is dit niet eerder door alle media in de VS en ook in Nederland opgepakt? De wereldpolitiek wordt sterk beïnvloed door honderden miljarden vals geld. Dit verklaart alles. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Dan is het toch verbazingwekkend dat hij en zijn achterban de mond vol hebben over "de elite"? Die zijn het namelijk zelf en in de ergste vorm! Het is de zoveelste keer in de geschiedenis dat maffialeiders de politieke macht grijpen. Met het lokkertje dat ze de grote en complexe problemen wel "even" zullen oplossen. Want er zouden wel degelijk "simpele oplossingen" voor zijn. De zittende elite liegt immers. Degenen die zich verzetten tegen het toenemende machtsmisbruik, heten opeens "gevaren van binnenuit", "extreem-links" of "woke". Boeken en media worden verboden/de mond gesnoerd. Deja vu... De sprookjesbeloftes eindigden in de geschiedenis altijd op dezelfde manier. Mensen zijn hardleers. Oekraïne wordt nu al - met een frame - voor de bus gegooid. Het volk is nota bene het slachtoffer van de oorlog. Poetin krijgt carte blanche. Trump is nog geen 2 maanden president, en ziehier nu al de totale chaos. Met deze Trump-clan aan de macht komt er geen vrede. Geen dag. 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden De president van Oekraïne, Volodomir Zelenski, doet op X een handreiking aan de Amerikaanse president Trump. "Onze ontmoeting in Washington, in het Witte Huis op vrijdag, verliep niet zoals het had moeten gaan. Het is betreurenswaardig dat het zo is gegaan. Het is tijd om het recht te zetten. We willen dat toekomstige samenwerking en communicatie constructief zijn", aldus Zelenski. In de verklaring stelt Zelenski dat Kiev bereid is onder "het krachtige leiderschap van Trump" aan vrede te werken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 51 minuten geleden, minplus zei: Trumps zakenimperium zit vol geld van Russische financiers die via witwasconstructies door Europese banken naar hem gevloeid zijn. Dit is al openbaar sinds het uitstekende boek van Catherine Belton: De Mannen van Poetin. Het netwerk van Poetins handlangers in de bankenwereld en zijn investeringen in Trump mogen toch bekend worden verondersteld? Waarom is dit niet eerder door alle media in de VS en ook in Nederland opgepakt? De wereldpolitiek wordt sterk beïnvloed door honderden miljarden vals geld. Dit verklaart alles. Nee dit wist ik niet, nou kan ik ook niet alles lezen en weten. Als het waar is dan is dit inderdaad alles verklarend!!
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 5 minuten geleden, ceesv zei: De president van Oekraïne, Volodomir Zelenski, doet op X een handreiking aan de Amerikaanse president Trump. "Onze ontmoeting in Washington, in het Witte Huis op vrijdag, verliep niet zoals het had moeten gaan. Het is betreurenswaardig dat het zo is gegaan. Het is tijd om het recht te zetten. We willen dat toekomstige samenwerking en communicatie constructief zijn", aldus Zelenski. In de verklaring stelt Zelenski dat Kiev bereid is onder "het krachtige leiderschap van Trump" aan vrede te werken. Dit klinkt als een capitulatie? Mijn eerste gedachte was gadverdarrie.
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Ik vermoed dat het draaiboek voor het schouwspel/toneelstukje van afgelopen zaterdag al veel langer klaar lag. En dat "direct betrokken" (Poetin, Orban) veel minder verbaasd waren dan de rest van de (helaas naïeve) wereld. De waarheid werd omgedraaid: Trump las Zelensky de les, en framede achteraf dat Zelensky te ver ging. Die grondstoffendeal zou best een valstrik en springplank kunnen zijn geweest om de situatie te creëren waar we nu in zitten: Poetin de vredesduif en Zelensky de oorlogszuchtige. (Door het Kremlin met "varken" aangeduid.) 5 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Wat een onvoorstelbaar smerig stuk power play. Mensonwaardig gewoon. Wel passend bij een dictator zoals we ze kennen. Maar zou Zelensky er ook op zijn teruggekomen als de bikkelharde chantage met wapens er niet was geweest? Varken... Ik moet me elke keer bedwingen in mijn hoofd te denken wat je zegt ben jezelf.
Eduard07 Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Vergeet niet dat aan het begin van de oorlog in 2022 het Kremlin een aantal pogingen heeft gepland Zelensky uit de weg te ruimen. De marionet hadden ze al klaar staan. Kennelijk ligt dat draaiboek er nog steeds, want Trump gaf immers de afgelopen weken te kennen Zelensky ook weg te willen hebben. Hij zou maar 4% steun van de bevolking hebben. (Poetin-narratief!) Twee-eentje met Poetin, zo lijkt het. 5 uren geleden aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Is er een zinnig iemand hier die X vertrouwt? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden De Amerikaanse president Donald Trump gaat volgens ingewijden alsnog een deal met Oekraïne over bodemschatten aankondigen. Hij doet dat dinsdagavond in Washington tijdens een toespraak tot het parlement. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Als Europa handig is dan bieden ze de Oekraïne ook een deal aan met grondstoffen als ruilmiddel en dan wel een deal die beter is dan wat Amerika nu heeft geboden. Zonder Europa deal hebben wij flink wat geld gedoneerd zonder er (ogenschijnlijk) wat voor terug te krijgen, met een Europadeal krijgen Trump en Poetin beide het nakijken. Zal Trump wel niet leuk vinden maar vervolgens kunnen ze hem aanbieden om te participeren in de deal zodat iedereen er beter van kan worden maar dan zit je wel ook zelf aan tafel ipv. gelaten alles toe te moeten laten. In Nederland hebben we dan wel geen munitie fabrieken meer maar in Griekenland, Spanje, Duitsland en Frankrijk zijn die er nog wel, dus kogels, mortieren en granaten kunnen ook prima uit Europa komen. Vervolgens de koppen bij elkaar steken om snel goedkopere geavanceerde wapens te produceren die ook zwaardere projectielen kunnen onderscheppen en we hebben de Amerikanen helemaal niet meer nodig. Ontwikkel een drone die een andere drone zelf op kan zoeken en neer kan halen en je onderschept al de meeste hedendaagse aanvallen. Dan heb je nog de aanvallen met snellere en supersonische wapens maar die zijn ook voor de tegenpartij peperduur en daar zal het toch ook wel een keer gaan knellen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen