Ga naar inhoud

Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
29 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En soms geloof ik het niet allemaal wat Trump roept. 😁 raar hè?

Hij liegt volledig zoals het hem uitkomt. Maar toch zat in die opmerking van oplossen in 1 dag een kern van waarheid: Dat hij op een één tweetje aanstuurt.

Geplaatst:
7 minuten geleden, OFDM zei:

Maar toch zat in die opmerking van oplossen in 1 dag een kern van waarheid: Dat hij op een één tweetje aanstuurt.

Ik denk dat de meeste mensen conflicten in no time kunnen oplossen als "onderhandelen" betekent dat ze de andere partij 100% de zin geven.

En het gaat nog makkelijker als het draait om lijf en goed van een partij die uit alle macht buiten het "onderhandelen" wordt gehouden.  

Eerlijk gezegd: toen Trump voor het eerst begon over "oplossen in 1 dag",  vreesde ik gelijk al dat hij met Poetin al aan het regelen was. Elon Musk deed al behoorlijk wat voorwerk. 

https://nos.nl/artikel/2542099-musk-sprak-geregeld-met-poetin-meldt-amerikaanse-zakenkrant

• Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Een zakelijke oplossing is verdeel en heers. De taart verdelen en je invloedsfeer nog meer opleggen.

De humane oplossing is dat je die aangevallen en bezette gebieden opgeeft en betaald voor de schade die je hebt aangericht.

Als het eerste de nieuwe Neo-liberale manier wordt dus Post Neo-liberaal en daar ziet het naar uit gaan we nog veel onheil zien van hem.

https://nos.nl/artikel/2088011-hoe-republikeins-is-donald-trump

Daar zijn heel wat mensen die veel geld verdienen ten koste van anderen super normaal vinden en ambiëren.

• Like 1

Apocalypse

Sigarettes after Sex

Geplaatst:
46 minuten geleden, wanderer zei:

ukraine krijgt ook geen inlichtingen meer, de executie is kompleet...

Je zit erop te wachten en toch is het een schok wanneer het dan ook nog echt gebeurt! Zelensky was al op de knieën en dit onderstreept nog maar even dat hij hem niets anders resteert dan het kruisje in het vakje te zetten. De oorlog werd dus gevoerd tussen Biden en Putin.

Geplaatst:
12 minuten geleden, OFDM zei:

dat hij hem niets anders resteert dan het kruisje in het vakje te zetten

Of niet en gewoon kiezen voor de dood of de gladiolen. Bommen tot diep in Rusland gooien. Dan maar totale vernietiging.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
20 minuten geleden, Mojo zei:

Of niet en gewoon kiezen voor de dood of de gladiolen. Bommen tot diep in Rusland gooien. Dan maar totale vernietiging.

Dat is waar, je eigenwaarde behouden.

Geplaatst:
6 minuten geleden, Coliseo zei:

Ik hoorde het vanochtend op de radio waar werd beweerd dat het niet de prestatie van Starlink heeft maar dat wordt in de link absoluut bestreden. Wel mooi dat Eutelsat dit ook kan! Helaas was Zelensky al op de knieën na het stopzetten van alleen de wapens. Blijkbaar is dat alleen al genoeg om de handdoek in de ring te moeten gooien.

Geplaatst:
2 uren geleden, wanderer zei:

ukraine krijgt ook geen inlichtingen meer, de executie is kompleet...

Officieel gaat het nog alleen om de grondstoffendeal. Komt er nog een vervolgstap? Het lijkt wat vaag..

Geplaatst:
12 minuten geleden, OFDM zei:

Officieel gaat het nog alleen om de grondstoffendeal. Komt er nog een vervolgstap? Het lijkt wat vaag..

Ik vermoed dat hij daar ook 25% importheffingen voor gaat aanrekenen. Past allemaal in zijn logica !

• Haha 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen