Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Moderator Geplaatst: 11 uren geleden 6 uren geleden, D-box zei: k zie net op het journaal dat Duitsland €500 miljard gaat uitgeven aan hun Wehrmacht. Nou ik schrok me rot. Je hoeft niet bang te zijn dat Duitsland ons opnieuw binnenvalt, dit zijn andere tijden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Daar denken de Duitsers ook over na @D-box met zoveel AfD in Oost Duitsland. 😉 Cantaloop (Flip Out) The Manhatten Transfer
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Moderator Geplaatst: 10 uren geleden 13 uren geleden, D-box zei: Helaas heb ik die code nooit kunnen breken. Hier heb je de codesleutel voor geheim agent X.🫠 https://www.dwd.de/DE/leistungen/bufr_erweiterungen_national/aktuelle_bufr_erweiterungen_national.html 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden 1 uur geleden, ceesv zei: Je hoeft niet bang te zijn dat Duitsland ons opnieuw binnenvalt, dit zijn andere tijden. Mee eens. En we hebben het gevaar van onze decennia lange bondgenoot onderschat.
Eduard07 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Die bleek dus helemaal geen bondgenoot te zijn. En wilde het ook niet zijn. Blijkt een wolf in schaapskleren. Startte een ongeprovoceerde oorlog met - in feite - het geld dat wij die wolf betaalden voor gasleveringen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Ik denk dat jij aan een heel ander staatshoofd refereert, eentje die geen lid is van ons bondgenootschap. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 57 minuten geleden Geplaatst: 57 minuten geleden 1 uur terug, ceesv zei: Ik denk dat jij aan een heel ander staatshoofd refereert, eentje die geen lid is van ons bondgenootschap. Inderdaad, verkeerd gelezen.🫣 De laatste zin moet weg. De eerste twee zinnen kunnen dan refereren naar die rode pet en rode stropdas.🙃 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen