Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


45 minuten geleden, Eduard07 zei:

Bij dit soort "verkennende gesprekken" is het volgens mij sowieso niet de gewoonte dat staatshoofden meteen gaan, en zeker niet in dit geval, want Poetin is er immers ook niet bij.

Verder kan alles digitaal. Volgens mij is Zelinsky sluw genoeg om dat te beseffen en verder heeft hij wel wat anders te doen.

Hij zal trouwens zijn schuilplaats in Kiev ook niet willen verlaten, denk ik.

EDIT: Lees op nu.nl net het volgende:

 

Zelensky niet bij onderhandelingen aanwezig
De Oekraïense delegatie is gearriveerd bij de Belarussisch-Oekraïense grens, meldt The New York Times. De krant meldt dat de delegatie bestaat uit de Oekraïense minister van Defensie, het hoofd van de fractie van Zelensky's partij en de plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken. President Volodymyr Zelensky is zelf dus niet bij de onderhandelingen aanwezig.

Vladimir Poetin is er wel. Hij wordt vergezeld door voormalig minister van Cultuur Vladimir Medinsky.

 

Dit verbaast me. Maar ook weer niet, misschien, want Poetin zou nu kunnen beweren dat Zelinsky niet serieus is.

Bij het feit dat Zelinsky niet gaat, kan ik me van alles voorstellen. Tot en met "valstrik" om hem op te pakken.
 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op Mallorca heeft ook een verzetsdaad plaats gevonden.

https://www.majorcadailybulletin.com/news/local/2022/02/27/97863/ukrainian-arrested-mallorca-for-attempting-sink-russian-yacht.html

 

Een Oekraïner is zaterdag door de Guardia Civil gearresteerd omdat hij heeft geprobeerd een luxejacht tot zinken te brengen dat eigendom is van Alexander Mijeev, CEO van Rosoboronexport, een Russisch bedrijf dat militaire wapens produceert.

Hij werkt al zo'n tien jaar aan het zeven miljoen euro kostende jacht, Lady Anastasia.

 

Op zaterdag zag hij televisiebeelden van een Russische kruisraket die een flatgebouw trof.

Hij nam aan dat dit een kruisraket was, geproduceerd door Mijeev's bedrijf.

Hij ging naar het jacht in Port Adriano, met de bedoeling wraak te nemen door materiële schade te veroorzaken in plaats van persoonlijke.

Hij opende een grote klep in de machinekamer en een tweede in een ander compartiment waar de bemanning woont.

Hij sloot de brandstofkleppen en schakelde de elektriciteit uit en vertelde drie bemanningsleden het schip te verlaten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

ken je het verschil überhaupt tussen de TOW's en de Stinger joh?

dan doe niet zo wijsneuzerig alstublieft

Jij vroeg toch hoe ze aan die informatie kwamen?

Nou gewoon even de nieuwsberichten in de gaten houden, daar hoef je geen wijsneus voor te zijn.

gewoon even opletten is voldoende

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Op Mallorca heeft ook een verzetsdaad plaats gevonden.

https://www.majorcadailybulletin.com/news/local/2022/02/27/97863/ukrainian-arrested-mallorca-for-attempting-sink-russian-yacht.html

 

Een Oekraïner is zaterdag door de Guardia Civil gearresteerd omdat hij heeft geprobeerd een luxejacht tot zinken te brengen dat eigendom is van Alexander Mijeev, CEO van Rosoboronexport, een Russisch bedrijf dat militaire wapens produceert.

Hij werkt al zo'n tien jaar aan het zeven miljoen euro kostende jacht, Lady Anastasia.

 

Op zaterdag zag hij televisiebeelden van een Russische kruisraket die een flatgebouw trof.

Hij nam aan dat dit een kruisraket was, geproduceerd door Mijeev's bedrijf.

Hij ging naar het jacht in Port Adriano, met de bedoeling wraak te nemen door materiële schade te veroorzaken in plaats van persoonlijke.

Hij opende een grote klep in de machinekamer en een tweede in een ander compartiment waar de bemanning woont.

Hij sloot de brandstofkleppen en schakelde de elektriciteit uit en vertelde drie bemanningsleden het schip te verlaten.

 

 

Goeie vent...jammer dat het niet is gelukt.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Goeie vent...jammer dat het niet is gelukt.

 

ik denk dat het verschil tussen acties ondernemen en het recht in eigen handen nemen al vaker heeft plaats gevonden. Moord op bestelling en destructie is geen oplossing.

Laten ze dat jacht dan maar liever officieel aan de ketting leggen tot Mijeev zich kan verantwoorden.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Eduard07 zei:

Vladimir Poetin is er wel. Hij wordt vergezeld door voormalig minister van Cultuur Vladimir Medinsky.

 

Wel een ideale kans om Poetin een kopje kleiner te maken. 

 

Trouwens die van der Leyen gooit ook eigenhandig weer olie op het vuur, door te stellen dat de Oekraïne bij de NAVO mag komen. Dat was de Russen juist tegen het zere been. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe dat zit met RT. Ik begreep dat die verbannen werd. Heeft dit alleen betrekking op de uitzendlicentie? Ik zie ze namelijk nog gewoon op de verschillende satellieten.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

de EU

de eu

niet de NATO

 

 

Ja je hebt gelijk zie ik maar goed, dat is dan uiteindelijk wel de volgende stap. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Codx zei:

 

Trouwens die van der Leyen gooit ook eigenhandig weer olie op het vuur, door te stellen dat de Oekraïne bij de NAVO mag komen. Dat was de Russen juist tegen het zere been. 

De EU!!!

Ik denk dat de uitspraak van Von Der Leyen niet los gezien moet worden van de propaganda-oorlog en daarom vind ik hem juist goed. 

Als Rusland/Putin Oekraïne de wet wil voorschrijven over waar het geen lid van mag worden, mag de EU daar toch tegenover zetten dat Oekraïne van harte welkom is? Wie kaatst, kan de bal verwachten.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...