Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Denk dat je het dan ook niet redt met alleen de grote jongens aan te pakken die halen de schouders op en zoeken wel een andere manier om aan hun geld te komen.

Je bereikt waarschijnlijk veel meer als er onvrede ontstaat onder de eigen bevolking en dat die in opstand komen tegen het eigen regiem.

Voor zover ik me kan herinneren is het tot nu toe alleen Syrië met behulp van Rusland  en heel veel geweld gelukt om de bevolking weer onder controle te krijgen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laatste berichten zijn dat Poetin er goed in geslaagd lijkt te zijn zijn volk onwetend te houden over de waarheid, en dat de westerse sancties door de bevolking ook in dat licht worden geïnterpreteerd.

Deze maffiabaas heeft zijn volk goed in de greep. Hoe is het mogelijk, zou je zeggen, maar het succes van hersenspoelen hebben we 100 jaar geleden ook al gezien en zien we nog in andere dictaturen.

We gaan angstige tijden tegemoet. Poetin gaat gewoon door, al was het maar uit paniek.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs Stalin wordt nog aanbeden als een der Goden daar in Rusland, was recent nog te zien op een Duitse TV documentaire.

Als grote overwinnaar op de Nazi's destijds.

En die gemeenschappelijke afkeer van de Nazi's destijds zit er nog steeds in en gebruikt Poetin als hobby geschiedkundige ook in de oorlog tegen de Oekraïne. Niet voor niets gebruikt men de term Blitzkrieg van Poetin om de Russische mensen de paradox te laten merken.

Russische mensen die er wel gewogen over nagedacht hebben en wel geïnformeerd zijn door een vrije wereld durven niet te spreken. Alhoewel het al heel erg opvallend is dat er toch zo'n 6000 mensen opgepakt zijn in de straten van Moskouw met een kartonnen bord en opschrift "stop war" als protestkreet.

 

Een andere paradox is dat onze eigen fascist Baudet die paradox niet eens ziet als Poetin zogenaamd Nazi's jaagd.

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, boudeman zei:

Zo vergadert Putin met zijn adviseurs en ministers.

Beangstigend.

Hij kent de geschiedenis.

 

Wie weet zit "Von Stauffenberg" aan tafel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@waterpas,

dat hij zo'n strategisch juiste toespraak in de Russische taal hield werd ook al aangekaart in "Buitenhof" op zondag

en in meerdere buitenlandse programma's over de moderne communicatie van Zelenski en dat ouderwetse verhaal van Poetin

Die toespraak echter zullen maar weinig Russen te zien krijgen, voeg ik er nog aan toe.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

Die toespraak echter zullen maar weinig Russen te zien krijgen, voeg ik er nog aan toe.

Daar kun je gelijk in hebben. Ik kreeg de link via social media, wellicht zijn er nog andere wegen naar het volk, die we niet kennen.

 

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Een andere paradox is dat onze eigen fascist Baudet die paradox niet eens ziet als Poetin zogenaamd Nazi's jaagd.

Hegt meest frappante in Baudets "betoog" in de Kamer vond ik dat hij - net als Poetin - Ukraine's bestaan en landsgrenzen niet erkent en afdeed als "19e eeuws denken". Dat hoorde ik hem niet zeggen over de landsgrenzen van Rusland zelf.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ukraine's bestaan en landsgrenzen niet erkent en afdeed als "19e eeuws denken".

Ja en wat is Alphen aan de Rijn ?

Een adres voor de beroemde bonnetjes en onkostenvergoeding fraude. Dat is 21e eeuw denken in FvD.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Die toespraak echter zullen maar weinig Russen te zien krijgen, voeg ik er nog aan toe.

 

e-mail bombardement met deze toespraak aan ieder Russisch e-mailadres wat bekend is?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, boudeman zei:

Zo vergadert Putin met zijn adviseurs en ministers.

Beangstigend.

Ik moet steeds meer denken aan Dr Strangelove.

 

417de5d0-98c2-11ec-bf3f-aa47d35384f3.jpg.42bc6dbd4855c33f633b9a3666a8c29e.jpg

Hij is als de dood voor Corona

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, boudeman zei:

Zo vergadert Putin met zijn adviseurs en ministers.

Beangstigend.

Ik moet steeds meer denken aan Dr Strangelove.

 

417de5d0-98c2-11ec-bf3f-aa47d35384f3.jpg.42bc6dbd4855c33f633b9a3666a8c29e.jpg

Wil het risico niet lopen zoals bij Hitler , dat er één of andere generaal een aktetas met bom naast zijn stoel zet. Let vooral ook op de camera die gericht is op zijn entourage. Hiermee kan hij achteraf de gezichtsuitdrukkingen van zijn entourage checken.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ceesv zei:

De mannen brengen vrouwen en kinderen naar de grens en keren daarna terug naar hun woonplaats om mee te vechten.

iets genuanceerder, ze worden gedwongen terug te keren om te vechten, sommige gaan vrijwillig..

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...