Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

1 uur terug, boudeman zei:

Zo vergadert Putin met zijn adviseurs en ministers.

Beangstigend.

Ik moet steeds meer denken aan Dr Strangelove.

 

417de5d0-98c2-11ec-bf3f-aa47d35384f3.jpg.42bc6dbd4855c33f633b9a3666a8c29e.jpg

Putain is een van de grootste lafbekken op aarde om niemand in de ogen te durven kijken en een privé leger met een eenheid van 150.000 ....

Wanneer je zoals hij zijn eigen volk meld dat hij de mensen in Ukraine te hulp schiet (letterlijk) met de daarbij zelfgemaakte propaganda filmpies kun je nagaan hoe ver deze man van de werkelijkheid is verwijderd.

Er is eigenlijk maar een juiste manier om dit tot stoppen te dwingen en dat is dat zijn eigen volk zich tegen hem keren. Probleem is dat vele van deze mensen al zijn weggevaagd in de afgelopen jaren..... Ik hoop dat er nu wel een paar van zijn eigen kliek tot het besef gaat komen dat dit niet meer te houden is en Putain op een nette manier de weg naar Siberië wordt gewezen......

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens Hubert Smeets vanmorgen op NPO Radio 1 heeft de Russische politieke top de structuur van een maffiabende. (En die kwalificatie bedoelde hij als feit, niet als scheldwoord.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Turkije blokkeert Bosporus voor Russische voor schepen die niet tot de zwarte zee vloot behoren.

De vraag is alleen wat Turkije gaat doen als de schepen van de noordelijke vloot, die daar nu al aanwezig zijn, toch door de Bosporus proberen te varen.

 

Shell en BP hebben aangekondigd de samenwerking met Gazprom te stoppen, het Franse Total heeft aangekondigd zich nog niet terug te trekken maar geen nieuwe projecten met Gazprom te zullen starten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Ach @Eduard07 dat wisten we ook al van hetgeen Navalny als oppositie aan ons deelde in 2017. Maar dat was toen niet zo'n belangrijk gegeven.

Gas en Olie wel.

Klopt.

Helaas gaan nu pas in alle breedte de ogen open voor de mate waarin "wij" jarenlang zaken hebben zitten doen met die maffia met enkel eigenbelang voor ogen.

Hopelijk zijn we niet te laat.

 

Duitsland overweegt herinvoering dienstplicht, lees ik net op Tageschau HD.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

hij schrijft alleen niet meer wegens moverende redenen.

 

 

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wie ik?

Ja. Je wekte even de indruk enigszins geïnformeerd te zijn. Niet?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Hij kent de geschiedenis.

 

Wie weet zit "Von Stauffenberg" aan tafel.

Was het maar waar!

En dat nu de aanslag lukt!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
17 uren geleden, ceesv zei:

In dit geval vecht de agressor niet tegen een leger, maar tegen een volk.

En dat volk is bezig met de productie van Molotov cocktails en schietlessen.

 

De mannen brengen vrouwen en kinderen naar de grens en keren daarna terug naar hun woonplaats om mee te vechten.

De president en zijn team staan met het volk schouder aan schouder tegen de vijand, men vecht voor hun leven in vrijheid.

 

Het gaat ten koste van bloedvergieten, en een enorme materiële schade, maar met elke bom die inslaat wordt het volk sterker in plaats van zwakker!

 

Het treurige nadeel is dat Poetin zich nu nog 'braaf' gedraagt. Hij zou ook met luchtaanvallen en zware wapens hele steden kunnen wegvagen en dan is de oorlog zo voorbij. Dat doet hij nu niet omdat hij dan zeker weet dat hij vroeg of laat voor een tribunaal staat, maar wij weten dat deze man er wel degelijk toe in staat is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Michel zei:

Dat doet hij nu niet omdat hij dan zeker weet dat hij vroeg of laat voor een tribunaal staat

Dat interesseert hem geen flikker. Ik denk dat hij dat nu (nog) niet doet omdat er dan andere machten zich ermee gaan bemoeien.

Waar is eigenlijk die schreeuwlelijk van een Biden gebleven?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De strijd om Kiev is begonnen, de TV toren is doelwit.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...