Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Ik geloof er ook niets van dat hij ooit voor een tribunaal zal verschijnen, die jaagt zich eerder zelf een kogel door de kop dan ergens ter recht te moeten staan.

37 minuten geleden, Mojo zei:

Waar is eigenlijk die schreeuwlelijk van een Biden gebleven?

 

Dat was ook mijn idee, het is op dit moment wel aardig stil vanuit de USA, wellicht zijn ze bewust naar de achtergrond getreden om het geheel niet verder op de spits te drijven en het Europa eerst zelf proberen op te laten lossen en zo zelf even wat uit de wind te staan.

Vergeet niet dat de USA de Oekraïne in het afgelopen jaar al met een miljard ondersteund heeft hetgeen tegen het zere been van Rusland is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast patje7of9

Hoe zit het met streaming diensten zoals Netflix zij deze daar nog toegankelijk?🤔

De maandelijkse betaling zal waarschijnlijk niet lukken met je Visa of Mastercard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk gaat Israël optreden als bemiddelaar in het Oekraïne Rusland conflict.

Bondskanselier Olaf Scholz is op dit moment onderweg naar Israël  om mede hierover te gaan overleggen.

 

USA gaat de oliereserves aanspreken en gaat 6.000.000 vaten olie extra op de markt brengen om zo evt. tekorten op te kunnen vangen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes of beter gezegd Daimler Trucks heeft de samenwerking met het Russische Kamaz (belangrijke leverancier van trucks aan het Russische leger) stop gezet.

Mercedes Benz (het moederbedrijf van Daimer Trucks) heeft nog een belang van 15% in Kamaz Trucks en wil daar nu ook versneld afscheid van nemen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals cees eerder melde :

 

Vijf doden door luchtaanval op tv-toren

Volgens de hulpdiensten in Oekraïne zijn door de twee raketten die dinsdagnamiddag zijn afgevuurd op een tv-toren in Kiev vijf mensen om het leven gekomen. Er vielen ook vijf gewonden. Door de aanval op de tv-toren is het signaal van meerdere tv-zenders in Oekraïne weggevallen. Dat lijkt de bedoeling van de Russen te zijn geweest, want nog geen twee uur eerder hadden zij nieuwe luchtaanvallen aangekondigd op onder meer communicatiedoelwitten om "informatie-aanvallen tegen Rusland" lam te leggen. Het doel lijkt dan ook om de communicatiekanalen van de Oekraïners af te snijden.
 
Zopas even een blindscan op de 4,8°E en praktisch alle Oekraïnse zenders geven hetzelfde beeld , toch mogelijk als gevolg van deze tv-toren ?

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Poetin heeft zijn eigen doodvonnis getekend. De hele wereld keert zich tegen hem en ik denk niet dat er voor hem nog een goede uitweg is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat denk ik ook, maar ben bang dat hij als laatste wapenfeit heel veel mensen mee de dood intrekt.

 

Enige andere uitweg die ik op dit moment zie is dat zijn eigen regering hem ontoerekeningsvatbaar verklaard en de macht ontneemt zodat hij geruisloos van het toneel kan verdwijnen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hitler had ook z'n doodvonnis getekend maar nam vele miljoenen doden mee.

En Putler is minstens zo gek als Hitler en beheerst z'n kliek nog meer.

Hopelijk zijn er een paar militairen met al is het maar minimaal verstand in Rusland. Het merendeel daar heeft dat niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, gerrit B zei:

Enige andere uitweg die ik op dit moment zie is dat zijn eigen regering hem ontoerekeningsvatbaar verklaard en de macht ontneemt

Eh, in Rusland is Poetin "de" Regering.

 

In de Ukrain zal het er vannacht om spannen, het konvooi is nu binnen schootsafstand.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
25 minuten geleden, minplus zei:

Hitler had ook z'n doodvonnis getekend maar nam vele miljoenen doden mee.

En Putler is minstens zo gek als Hitler en beheerst z'n kliek nog meer.

Hopelijk zijn er een paar militairen met al is het maar minimaal verstand in Rusland. Het merendeel daar heeft dat niet.

Yup, maar hitler zag niet in 2 dagen 90% van zijn vermogen verdampen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ceesv zei:

Eh, in Rusland is Poetin "de" Regering.

Er zijn altijd nog wel wat vertrouwelingen om hem heen die hem voor lichtelijk gestoord kunnen laten verklaren en zo laten verdwijnen.

 

23 minuten geleden, ceesv zei:

In de Ukrain zal het er vannacht om spannen, het konvooi is nu binnen schootsafstand.

De Nederlandse anti tank wapens en Stingers waren vandaag in de Oekraïne aangekomen, zijn ze ook op de plek van bestemming aangekomen dan kunnen ze meteen getest worden of ze ook werken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Michel zei:

Yup, maar hitler zag niet in 2 dagen 90% van zijn vermogen verdampen.

Dat klop maar die had al veel vecht materiaal verloren en Putain heeft nog heel veel gevaarlijke rommel in zijn magazijn liggen.

Sinds Putain van zijn vrouw af is (2013/2014) heeft hij nog maar 1 uitdaging en dat is het oude Rusland herstellen van voor de val van de muur.

We zijn nog lang niet klaar met deze gast wanneer er niet door zijn eigen kliek wordt ingegrepen.... Anders moet de wereld zelf ingrijpen maar dat zal enorme gevolgen hebben.

Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen is dat van buitenaf de staatsmedia van Putain wordt overgenomen met de werkelijk beelden om de bevolking van Rusland (die er helemaal niets aan kunnen doen) de boel van binnenuit te laten escaleren. Zijn spreekbuis is dan afgesloten dat hebben we al eerder gezien dat dat zeer effectief werkt.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Mojo zei:

Waar is eigenlijk die schreeuwlelijk van een Biden gebleven?

Als er eentje als "schreeuwlelijk" moet worden gekarakteriseerd, is het Poetin met zijn woedende bedreigingen op basis van verzinsels.

Vreemde definities hou jij erop na.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Biden was druk bezig met de "state of the union" en heeft vannacht dus een speech gehouden en ook meteen het luchtruim gesloten voor Rusland.

Verder hebben Boeing en Appel zich nu ook terug getrokken uit Rusland.

De beurs in Rusland blijft ook vandaag gesloten want denk dat ze anders schrikken van hoever hun aandelen daadwerkelijk in waarde zijn gedaald en nog verder gaan dalen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...