Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Nou, of CNN de juiste informatie verstrekt vraag ik mij ook af. Ik persoonlijk vind het meer de TV versie van dat ‘Amsterdamse dagblad die er altijd bij was en met de doden sprak’. Bij wijze van dan.

Hun informatie is doorgaans ook nogal gekleurd.

aangepast door John van Dreumel
  • Like 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Quote

Nou, of CNN de juiste informatie verstrekt vraag ik mij ook af. Ik persoonlijk vind het meer de TV versie van dat ‘Amsterdamse dagblad die er altijd bij was en met de doden sprak’. Bij wijze van dan.

Hun informatie is doorgaans ook nogal gekleurd.

 

Misschien wel , maar de traditionele Oekraïnse zenders zenden voor het ogenblik dezelfde beelden uit via een of ander backup systeem. Dat de VS nu verschijnen op de 4,8°E , die de Oekraïners via hun klein schoteltje kunnen ontvangen is een verademing . Of het nu CNN of FOX is , dat zal hun worst wezen. Wat telt voor die mensen is het feit dat ze zich gesteund voelen. Welke nieuwspulp het ook mag wezen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
46 minuten geleden, Crazy Sat zei:

CNN in HD verschenen op 4,8°E

 

 4.8°E 12641, H, 3255 DVB-S QPSK FEC 3/4   Telecity Encoder 1 (MX1) 4:2:0

 

Kijkers uit Oekraïne krijgen eindelijk wat deftige informatie.

 

Als je symbolrate bekijkt is die veel te laag om van een blijvende zender te spreken zelf de naam is anders.

Het zal wel een tijdelijke feed zijn zolang het conflict duurt.

Oekraïners zullen sneller kijken naar hun eigen zenders die in hun taal spreken dan het engels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou iig. mooi zijn als de Russische bevolking wat andere info krijgt dan dat van de Maffia-zenders. Want daar gaat het om.

De 0ekrainers weten echt wel wat er gebeurt, maar een groot deel van de Russen heeft nog geen enkel benul van wat er aan de hand is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTR Planeta zit nog wel op Hotbird. Even gekeken. Ze zijn alleen maar bezig om internet filmpjes te ontkrachten. Alleen in dit geval is de ontkrachting juist het vertekent beeld.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Het zou iig. mooi zijn als de Russische bevolking wat andere info krijgt dan dat van de Maffia-zenders. Want daar gaat het om.

De 0ekrainers weten echt wel wat er gebeurt, maar een groot deel van de Russen heeft nog geen enkel benul van wat er aan de hand is.

Is Rusland niet alleen hoor. Mijn vrouw is van Mongoolse afkomst en ook daar krijgt men het eenzijdig nieuws uit Rusland. Als ze dan de werkelijkheid toont, dan is de familie verstomd. Poetin is ook daar de "good guy".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ben al zappend op RUSSIA1 beland waar er nu een ZEER GEANIMEERDE discussie gaande is. Ik begrijp het wel niet maar er wordt geroepen en getierd en het gaat duidelijk over ukraine...

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8 februari wist Putin al wat eraan zat te komen. In ieder geval gevaarlijk voor zijn luxe jacht Graceful!

 

Deze verliet de haven van Hamburg enkele uren na publicatie in de Kieler Zeitung dat zijn schip dat daar was voor ombouw werkzaamheden.

Redelijk waarschijnlijk uit angst aan de ketting gelegd te worden..

 

https://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/wladimir-putins-jacht-warum-verliess-sie-hamburg-so-ploetzlich-a-a7ef183c-24b0-407d-96e6-c160c3c5c95e

Graceful.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duitsland gaf zojuist aan dat de door hun toegezegde verdedigingswapens nu ook in de Oekraïne zijn en volgens hun zou dat een flink verschil kunnen maken in deze strijd.

Ze gaven aan dat toen de Amerikanen deze aan de mudjahedien verstrekten dit de doorslag had gegeven dat de Russen gedwongen uit Afghanistan zijn vertrokken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk op Nederland 1 2 of 3 , op teletekst blz 130,  het bericht luidt "Verbod Russische staatsmedia in EU"  er is niks van waar ik kan gewoon alles zien! Zie mijn voorgaande berichten.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, maar RT Doc HD broadcast nog steeds via de Hotbird op 12476H, 29900 DVBS2

Maar dit vind ik niet kwalijk omdat dit niks met politiek te maken heeft.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ceesv zei:

Op Astra 2 is RT HD ook uit de lucht.

Op 13 is RT Doc HD  nog wel te ontvangen.

RT ESP was aan het begin van de middag nog te zien, is nu ook op zwart.

RT France idem

 

 

 

RT DE zit ook nog steeds op 14°W , een russisch vogeltje !!

 

Misschien off-topic , maar effe een Simpsonneke:

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...