Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Het is dom om die zender te verbieden, hoemeer ze broadcasten hoemeer informatie wij krijgen van de vijand; je moet de vijand kunnen begrijpen.

 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uren geleden, D-box zei:

hoemeer ze broadcasten hoemeer informatie wij krijgen van de vijand

op zich een logisch standpunt, maar we krijgen geen officiële strategische informatie via die zenders, enkel en alleen propaganda overvol of bomvol met leugens

  • Like 1

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

op zich een logisch standpunt, maar we krijgen geen officiële strategische informatie via die zenders, enkel en alleen propaganda overvol of bomvol met leugens

Dat klopt maar je moet je alshetware in het hoofd van de vijand kunnen verplaatsen, dan pas, als je weet wat de gedachten van de vijand zijn, heb je een voorsprong.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
57 minuten geleden, D-box zei:

Dat klopt maar je moet je alshetware in het hoofd van de vijand kunnen verplaatsen,

Met de informatie van die zenders verplaats je jezelf in het hoofd van de afdeling propaganda / strategische misinformatie.

Het dient als rechtvaardiging van de invasie.

 

Je weet nog steeds niet wat de intenties zijn van de agressor.

 

Deze zenders zijn bedoeld om in het westen de publieke opinie ten gunste van de invasie te keren.

Wij moeten volgens deze zenders geloven dat het een Russische vredesmissie is om de Urainiers te bevrijden van een onderdrukkende regering, die genocide pleegt.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Met de informatie van die zenders verplaats je jezelf in het hoofd van de afdeling propaganda / strategische misinformatie.

Het dient als rechtvaardiging van de invasie.

 

Je weet nog steeds niet wat de intenties zijn van de agressor.

 

Deze zenders zijn bedoeld om in het westen de publieke opinie ten gunste van de invasie te keren.

Wij moeten volgens deze zenders geloven dat het een Russische vredesmissie is om de Urainiers te bevrijden van een onderdrukkende regering, die genocide pleegt.

 

 

 

 

@ceesvJe moet alles weten van de vijand: hoe die denkt, hoe die vreet, hoe die zuipt, hoe die schijt, hoe die slaapt, je moet gewoon alles weten van de vijand; dan heb je een totaal beeld van de vijand, en als je dat allemaal weet, dan kan je aanvallen; je bent dan in het voordeel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moet je niet naar de propaganda zender kijken, want die geeft geen beeld van hoe de vijand werkelijk denkt.

Dat gaat nog ouderwets met informanten in het betreffende land.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, D-box zei:

 

@ceesvJe moet alles weten van de vijand: hoe die denkt, hoe die vreet, hoe die zuipt, hoe die schijt, hoe die slaapt, je moet gewoon alles weten van de vijand; dan heb je een totaal beeld van de vijand, en als je dat allemaal weet, dan kan je aanvallen; je bent dan in het voordeel.

Jij kijkt echt teveel films.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Dan moet je niet naar de propaganda zender kijken, want die geeft geen beeld van hoe de vijand werkelijk denkt.

Dat gaat nog ouderwets met informanten in het betreffende land.

Je moet alles weten van de vijand, hoemeer je weet destemeer kennis steek je in je zak over hoe de vijand denkt.

Hoemeer kennis je hebt van de vijand hoe sterker je staat.

Man, ik heb dit allemaal in militaire dienst geleerd.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Mojo zei:

Jij kijkt echt teveel films.

Mojo ik heb dit allemaal in militaire dienst geleerd, ik ben van 79/3, dus opgegroeid tijdens de koude oorlog, ik weet precies waar ik over praat.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik was een paar jaar eerder onder de wapenen, en ben begonnen in Breda met de opleiding.

Laten we zeggen dat ik jouw opleiding als basis gehad heb, maar daarna ook een paar vervolg cursussen.

Wij werden na 4 weken tot jouw rang bevorderd, en daarna nog een paar keer, telkens bij het afsluiten van een volgend deel van de opleiding.

 

Ik denk dat je beter jouw versie van die kennis voor je kunt houden, ze lezen hier ook mee!

Ik ga hier niet te koop lopen met wat men mij geleerd heeft, dat valt echt onder dienstgeheim.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Ik was een paar jaar eerder onder de wapenen, en ben begonnen in Breda met de opleiding.

Laten we zeggen dat ik jouw opleiding als basis gehad heb, maar daarna ook een paar vervolg cursussen.

Wij werden na 4 weken tot jouw rang bevorderd, en daarna nog een paar keer, telkens bij het afsluiten van een volgend deel van de opleiding.

 

Ik denk dat je beter jouw versie van die kennis voor je kunt houden, ze lezen hier ook mee!

Ik ga hier niet te koop lopen met wat men mij geleerd heeft, dat valt echt onder dienstgeheim.

 

Nou, dan ben je ook mijn Dienstmakker.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Baltische TV3-groep stelt volgens een artikel in broadbandtvnews een Engelse versie van Ukraine24 ter beschikking in de Baltische staten, maar stelt deze ook ter beschikking van andere satelliet- en kabelplatformen, misschien een idee voor CDS, Ziggo, TVVlaanderen, Proximus en Telenet.

 

Sommigen hebben nu toch plaats in hun zenderlijst. 🙂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, PLsat zei:

De Baltische TV3-groep stelt volgens een artikel in broadbandtvnews een Engelse versie van Ukraine24 ter beschikking in de Baltische staten, maar stelt deze ook ter beschikking van andere satelliet- en kabelplatformen, misschien een idee voor CDS, Ziggo, TVVlaanderen, Proximus en Telenet.

 

Sommigen hebben nu toch plaats in hun zenderlijst. 🙂

Mag ik die satelliet en positie weten en de frequentie en Symbolrate?

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, D-box zei:

Het is dom om die zender te verbieden, hoemeer ze broadcasten hoemeer informatie wij krijgen van de vijand; je moet de vijand kunnen begrijpen.

 

 

Op 14º W in het Duits en op  53º E in het Arabisch kun je nog je kennis bijspijkeren

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, D-box zei:

Mag ik die satelliet en positie weten en de frequentie en Symbolrate?

4.8 E   11.938 V    27.500  5/6 

 

https://www.broadbandtvnews.com/2022/03/03/tv3-provides-english-version-of-ukraina-24/

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...