Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Thanks @trust, Ik heb m binnengetrokken (maar in het Engels is ie niet, maar dat geeft niet, ik versta veel talen).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag een mail in mijn box gekregen van Kruidvat:

 

Quote

De mensen uit Oekraïne hebben dringend hulp nodig. Honderdduizenden mensen zijn op de vlucht. Gezinnen zijn van elkaar gescheiden. Zij leven in angst en onzekerheid maar wij kunnen helpen. Met voeding, onderdak, medische zorg en schoon drinkwater. Jij kunt ook helpen.

Ook Kruidvat leeft mee met de mensen uit Oekraïne. Daarom willen we graag samen met jou een handje helpen. Doneer je punten, en wij verdubbelen het bedrag*. Zo dragen we samen ons steentje bij.

Doneren kan via de Kruidvat website of via de Kruidvat app en kan al vanaf 100 punten. Samen in actie voor Oekraïne!

 

Heb onmiddellijk het saldo van mijn kaart geschonken.

  • Bedankt 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Putin gestoord en heeft hij zijn actie onderschat of heeft hij als schaakspeler een eerste zet gedaan met Ukraine als collateral damage? Ik weet het niet, maar hoor soms wel stemmen die het tweede scenario vermoeden. En dan zou het gaan om aantasting van de dollar als wereldmunt. De dollar wordt nu gebruikt als politiek wapen, en verder staan de drukpersen in hoge mate aan. De dollar is daarmee sterker dan zijn eigenlijke waarde en de dollar als politiek wapen zint een aantal landen niet.

Misschien biedt Putin t.z.t. zijn broodnodige gas en olie wel aan,waarbij hij de dollar niet meer accepteert bij de afrekening. Maak dan je borst maar nat, als de dollar valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Russen beschieten kerncentrale Zaporisja en lieten in 1e instantie geen brandweer toe tot het complex om ontstane branden te blussen.

Denk dat het nu toch hoog tijd wordt dat er een nog hardere vuist richting Rusland wordt gemaakt.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, D-box zei:

Thanks @trust, Ik heb m binnengetrokken (maar in het Engels is ie niet, maar dat geeft niet, ik versta veel talen).

Vandaag hoor ik een vrouw die in het Engels vertaald, nogmaals dank @trust

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

====DIT GING ECHT TE VER ====

aangepast door Michel
Verwijderd

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, gerrit B zei:

Russen beschieten kerncentrale Zaporisja en lieten in 1e instantie geen brandweer toe tot het complex om ontstane branden te blussen.

Denk dat het nu toch hoog tijd wordt dat er een nog hardere vuist richting Rusland wordt gemaakt.

Ik kan niet bedenken wat je verder nog kunt doen. Een militaire confrontatie heeft teveel risico's. Het zal wel uitdraaien op de Russische wals a la Hongaarse opstand in 1956. Veel verontwaardiging, en daar bleef het bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flikker ze uit de G7, geef ze geen veto recht meer om zaken te blokkeren en frustreren.

Gewoon die gas/oliekraan volledig dicht en alle handel met hun stop zetten zodat er totaal geen geld meer binnenkomt om hun oorlog te financieren.

Dan maar een extra trui aan en de thermostaat op 15 graden.

En zo zijn er nog wel meer zaken te bedenken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, gerrit B zei:

Flikker ze uit de G7, geef ze geen veto recht meer om zaken te blokkeren en frustreren.

Gewoon die gas/oliekraan volledig dicht en alle handel met hun stop zetten zodat er totaal geen geld meer binnenkomt om hun oorlog te financieren.

Dan maar een extra trui aan en de thermostaat op 15 graden.

En zo zijn er nog wel meer zaken te bedenken.

 

En wat bereik je daarmee?   Zij zijn het grootste land ter wereld en hebben China aan hun kant staan. Alle handel verloopt straks via Azie.  Nee dat gaan ze nog wel een tijdje volhouden hoor.  

 

Wij moeten juist gaan leren onze eigen broekzak te gaan ophouden, geen globalisering en klimaat onzin meer.  Maar zorgen dat we onze eigen shit voor elkaar krijgen. Samenwerking is prima, afhankelijkheid nooit!

aangepast door Codx
  • Like 2

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenwerking met de USA is prima, dan kunnen we nog wat leren, toen ik met mijn Amerikaanse makkers omging was er geen racisme, blank en zwart was gewoon gelijk.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens kijk naar Richie Havens lied: Freedom at Woodstock 1969, dit is een van de beste nummers ooit; gewoon via YouTube.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Codx zei:

 

En wat bereik je daarmee?   Zij zijn het grootste land ter wereld en hebben China aan hun kant staan. Alle handel verloopt straks via Azie.  Nee dat gaan ze nog wel een tijdje volhouden hoor.  

 

Wij moeten juist gaan leren onze eigen broekzak te gaan ophouden, geen globalisering en klimaat onzin meer.  Maar zorgen dat we onze eigen shit voor elkaar krijgen. Samenwerking is prima, afhankelijkheid nooit!

Ze kunnen dan wel het grootste land ter wereld zijn maar als niemand meer zaken met hun wil doen dan zal de broekriem wel 2 of 3 gaatjes strakker moeten.

Daarnaast, zal China hetzelfde betalen als wat de westerse landen betalen voor hun producten?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jongens, ik heb een waarschuwing gehad van Michel dus ik zal wel een ban krijgen.

Ik ben gewoon ontzettend kwaad op de USSR omwat ze de Ukraine aandoen; ik neem aan dat dit mijn laatste bericht op dit board zal zijn, ik zal wel een permanente ban krijgen, maar ik heb een hekel aan de klereleiers die de Ukranie aanvallen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, D-box zei:

Nou jongens, ik heb een waarschuwing gehad van Michel dus ik zal wel een ban krijgen.

Ik ben gewoon ontzettend kwaad op de USSR omwat ze de Ukraine aandoen; ik neem aan dat dit mijn laatste bericht op dit board zal zijn, ik zal wel een permanente ban krijgen, maar ik heb een hekel aan de klereleiers die de Ukranie aanvallen.

Als je niet extreem gaat mag jij volgens mij gewoon blijven schrijven. Ik weet niet wat er in het gewiste bericht stond, maar binnen de fatsoen normen denk ik dat je niet een van gaat krijgen ...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...