Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


In al deze ellende een "grappig" voorval. 

Russische soldaten namen in een Ukrainsch gebouw de lift om naar het dak te komen. 

De Ukrainers schakelden de stroom af en de sukkels zaten gevangen. 

Een foto hebben ze gelijk genomen. 

 

Screenshot_20220306-041443.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

De Ukrainers schakelden de stroom af en de sukkels zaten gevangen.

Kijkend naar de foto kan ik mij voorstellen dat de lift zelf in staking is gegaan.

Volgepropt met soldaten en hun uitrusting zal de overbelasting beveiliging aangesproken hebben.

 

Ondertussen in Rusland:

 

Creditcardmaatschappijen Visa en Mastercard schorten alle activiteiten in Rusland op en alle creditcards die in het land zijn uitgegeven werken niet langer in het buitenland. Passen die zijn uitgegeven door financiële instellingen buiten Rusland werken ook niet meer in het land.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2022 om 09:00, Sprietje zei:

De Telegraaf kopt: Tesla-baas Elon Musk held van Oekraïne. Satellieten miljardair houden internet in de lucht.

 

Ja, dat is dan weer het mooie van SpaceX.

en gisteren heeft hij ook toegezegd ontvangst installaties te zullen aanleveren in Oekraïne

ja het duurde effe voor hij doorhad wat er nog ontbrak :grin:

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

en gisteren heeft hij ook toegezegd ontvangst installaties te zullen aanleveren in Oekraïne

ja het duurde effe voor hij doorhad wat er nog ontbrak :grin:

Ik denk ook niet dat dit het enige was dat op zijn lijstje staat...

Zelenski: ‘Als u ons geen no-flyzone kunt geven, geef ons dan tenminste straaljagers’ | De Volkskrant

 

Het is inmiddels ook een hele klus om het gros van de Russische bevolking wakker te schudden:

Ruim 2000 arrestaties bij protesten in Rusland tegen oorlog (msn.com)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het verhaal iets ingewikkelder in elkaar zit:

Russische vrienden van gevluchte Olena geloven haar niet: “Ze zeggen dat we gebombardeerd worden door onze eigen regering” | Oorlog Oekraïne en Rusland | hln.be

 

De wereld kon de afgelopen maanden ZIEN wat Poetin van plan was, maar nog genoeg commentatoren op radio en tv die dachten dat hij genoegen zou nemen met 2 halve "erkende" provincies in het oosten. Wat deden die grote aantallen soldaten ten noorden en ten zuiden plus de marine daar dan maandenlang?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eduard07 zei:

De wereld kon de afgelopen maanden ZIEN wat Poetin van plan was

Blufpoker is al vaker gespeeld onder wereldmachten.

 

Als jij het eerder dan de Amerikaanse Intelligence hebt gezien ben je een knappe bol.

Dat zou zomaar kunnen :grin:

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu was ik toevallig bij iemand die gebruik maakt van zo’n illegale IPTV provider en daar waren nog talloze Russische en Ukrainse TV zenders beschikbaar. De bronnen van deze IPTV streams zijn dus nog steeds volop aanwezig. Of deze ook via internet op een laptop te zien zijn heb ik verder niet getest. Overigens is mijn Russisch iets ondergesneeuwd de laatste 68 jaar. 🤭🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Blufpoker is al vaker gespeeld onder wereldmachten.

 

Als jij het eerder dan de Amerikaanse Intelligence hebt gezien ben je een knappe bol.

 

Nee, hoor, de Amerikaanse Inlichtendienst zag die bui al eerder hangen, zo lees ik o.a. in dit artikel van begin februari:

Amerika waarschuwt opnieuw voor inval in Oekraïne - EW (ewmagazine.nl)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met de meeste Russen is dat ze geen enkel benul hebben hoe ze andere bronnen moeten aanboren; die hebben hun ene staatszendertje en meer niet, dus geen enkel benul van wat er aan de hand is.

Trek even een vergelijking met Nederland waar je alle info kunt krijgen over zoiets als Covid. Maar toch zie je een grote groep in een Facebook-bubbel zitten en daardoor alle andere info vrijwel niet waarnemen en alle juiste info dus ontkennen.

Ik heb wat dat betreft meer respect voor die Russen met weinig mogelijkheden.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Tonskidutch zei:

En gisteren heeft hij ook toegezegd ontvangst installaties te zullen aanleveren in Oekraïne

ja het duurde effe voor hij doorhad wat er nog ontbrak :grin:

 

De broers Klitschko zijn er blij mee. 

Die Ellon Musk heeft het er niet bij laten zitten. 

 

image_b28fa975-d14c-45d0-8c49-9bfc8227b6a120220307_032600.jpg

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ceesv zei:

Kijkend naar de foto kan ik mij voorstellen dat de lift zelf in staking is gegaan.

Volgepropt met soldaten en hun uitrusting zal de overbelasting beveiliging aangesproken hebben.

 

Ik geloof het niet. 

Een lift die overbelast is door te veel gewicht zal niet eens starten en een alarm afgeven voordat de deuren dichtgaan. 

En niet halverwege de rit. 

Ik ben wel benieuwd wat er met die Russen is gebeurd. 

Alles jonge jochies lijken het die geen benul hebben wat ze daar aan het doen zijn. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...