Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Op 6-3-2022 om 11:09, ceesv zei:

Ondertussen in Rusland:

 

Creditcardmaatschappijen Visa en Mastercard schorten alle activiteiten in Rusland op en alle creditcards die in het land zijn uitgegeven werken niet langer in het buitenland. Passen die zijn uitgegeven door financiële instellingen buiten Rusland werken ook niet meer in het land.

Emma Meesseman , Belgische basketbalspeelster bij het Russische Jekaterinenburg speelt (de), is om die reden terug gekeerd naar België (Ieper). 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rtl4 en sbs6 hebben al hun logo aangepast met gele en lichtblauwe kleuren in het teken van Ukraine. Dan nog reclame maken om wie wil om bijdragen te leveren. Kan eventueel ook voor de corona die al 2 jaar duurt.

Om nu tijdens die Corona ook nog zoiets mee te maken... Gezond verstand is zoek voor wie daarboven op nog eens oorlog wil. Het is zo al erg genoeg. Maar gelukkig zijn we met z'n allen slimmer dan dat. Gelukkig komen Nederland, Duitsland en Frankrijk en de omliggende landen wel met elkaar overeen! 

Hopelijk sleept die oorlog ook geen 2 jaar aan of langer zoals die Corona. Zo is er weer iets anders.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkope Chinese meuk rotzooi banden houden het konvooi op richting Kiev. 

 

Ja die Chinks weer. 

Met die banden, win je geen oorlog. 

 

https://theweek-com.cdn.ampproject.org/c/s/theweek.com/russo-ukrainian-war/1010857/how-cheap-chinese-tires-might-explain-russias-stalled-40-mile-long?amp

 

Wie moet er nog banden uit Chinkie land?

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten wielmoeren na te trekken

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonet gelezen :

hackers-slagen-erin-oorlogsbeelden-op-russische-netflix-te-streamen

goed zo - hoe sneller de russen eindelijk weten wat hun leger aan het uitsteken is in een "bevriend" land, hoe beter.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet providers worden ook nu opeens verplicht Russische websites te blokkeren, dat vind ik een stap te ver gaan!

 

Dan gaan we eigenlijk hetzelfde doen als Rusland. Bovendien het internet hoort vrij te zijn. Dit is een desastreuze weg naar alle meningen of nieuws blokkeren wat niet in het straatje van de EU past.  

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Codx zei:

Internet providers worden ook nu opeens verplicht Russische websites te blokkeren, dat vind ik een stap te ver gaan!

 

Dan gaan we eigenlijk hetzelfde doen als Rusland. Bovendien het internet hoort vrij te zijn. Dit is een desastreuze weg naar alle meningen of nieuws blokkeren wat niet in het straatje van de EU past.  

Ben ik met je eens dat dit een stap te ver is, ik vind ook het uitsluiten van de burgers in Rusland door Netflix en alles af te sluiten een verkeerd signaal. Deze mensen zijn niet in staat om iets te doen tegen dat politie regiem, pas als de politie iets of wat  tegengas gaan geven tegen het Kremlin is het mogelijk dat het anders wordt, tot nu toe wordt alles de kop ingedrukt.😢

Gelukkig is er de schotel nog als je liefhebber bent van Rus propaganda TV.😆

Zelf houd ik het geen 15 seconden vol om naar deze gemanipuleerde TV zenders te kijken.🤢

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

FM4FVTOX0AQ3GUu.jpg

Als ik mij niet vergis een Russische lanceerinstallatie en een Oekraïense militair. Zouden ze die geconfiskeerd hebben?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms zegt men de geschiedenis herhaalt zich , maar zou het "toeval" zich ook herhalen ?

 

274993689_5220664047965448_8201144418727274958_n.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...