gerrit B Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 Biden kondigt volledige stop van olie import uit Rusland aan. Volgens hem zijn er voldoende bronnen in eigen land om aan de energievraag te kunnen voldoen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 Apart dat het niet elke keer 66 was. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Timm1983 Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 (aangepast) Wou ik deze avond eens naar questions pour un champion kijken op France3 doet deze mooi mee met Ukraine. Unis pour Ukraine? Mijn gedacht... Dan maar een aflevering zoeken op YouTube van questions pour une champion. Grande merci France3 doe maar zo verder. Zal in de toekomst op die manier nog veel France3 kijken! Trouwe kijker nochtans! Kan dit nog gekker?! Blokken gaat mooi door op TV1 hier, Duitsland, Spanje, Italië, niets aan de hand. Blijkbaar wil Frankrijk nu haantje de voorste zijn met het schrappen vandaag van een dagelijkse quiz. Ze doen maar! Timm1983 8 maart 2022 aangepast door Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Mojo Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 38 minuten geleden, Timm1983 zei: Blijkbaar wil Frankrijk nu haantje de voorste zijn met het schrappen vandaag van een dagelijkse quiz. Ze doen maar! Dat is maar op 1 zender. Gisteren in NL op 3 zenders over Oekraine You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
minplus Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 Gosh, er is een verpletterende oorlog bezig waar Oekraïners vermoord worden en men zendt dat uit ipv een onzinnig spelletje. Schandalig! Foei! Spelen en brood is een oud gezegde. De bevolking van Rusland gaat dat missen op Putler en zijn kliek na wat dat laatste betreft. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 8 maart 2022 Geplaatst: 8 maart 2022 (aangepast) Nou , de reden van al die ellende , blijkbaar: https://www.demorgen.be/nieuws/hoofd-van-de-russisch-orthodoxe-kerk-houdt-extremistische-preek-gay-prides-zijn-de-reden-voor-deze-oorlog~b98986d0 https://www.trouw.nl/religie-filosofie/hoofd-van-de-russisch-orthodoxe-kerk-houdt-extremistische-preek-gay-prides-zijn-de-reden-voor-deze-oorlog~b98986d0 Nou .... , zulke zien ze echt wel vliegen !! ok , Het komt van Trouw , maar wel interessant om te lezen: https://www.trouw.nl/religie-filosofie/hoe-poetin-religie-tot-wapen-smeedt-en-de-russisch-orthodoxe-kerk-hem-daarbij-helpt~bc597da3 8 maart 2022 aangepast door cookie monster 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 13 uren geleden, cookie monster zei: ok , Het komt van Trouw , maar wel interessant om te lezen: Verdeel en heers! = in het Latijn divide et impera dus ook religie er bijslepen en nog meer zand en stof opwerpen om af te lijden van het echte thema. Typisch Poetin. Het houdt sommige mensen bezig. Moet je gewoon niet over nadenken, verspilde tijd. 1 Nothing Compares 2U Jimmy Scott
boudeman Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Misschien zit Putin inderdaad af te lijden, maar dat kan ook fake nieuws zijn.
Visatown Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Hij doet wel velen veel lijden, naast het afleiden. VU+ UNO 4k SE DVB-S2X -Technisat Digiplus UHD S - Triple LNB Quad (19.2E, 23.5E, 28.2E). Terug in hun doos: M7 MP201 - M7 SAT801 - TVV losse smartcard met Basic+ abo (TVV opgezegd)
boudeman Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Ook wel aardig: https://indianexpress.com/article/technology/crypto/cryptocurrency-exchange-coinbase-blocks-25000-russia-linked-wallets-7808421/?utm_source=msn&utm_medium=Referral
Tonskidutch Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 49 minuten geleden, Visatown zei: Hij doet wel velen veel lijden, naast het afleiden. je hebt gelijk... schrijffoutje Nothing Compares 2U Jimmy Scott
gerrit B Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Ik zeg altijd pas op als er een religie bij komt kijken want nog steeds zijn de meeste slachtoffers gevallen onder het mom van een religie. 1 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 (aangepast) Een Russische zakenman: Alexander Konanykhin heeft 1 miljoen US$ op het elimineren van Putin ingezet. Zijn bericht had ie op z´n FaceBook page gezet maar werd door Faceboek een uur later al weer verwijderd. Het begin is er. 1 miljoen US$ is misschien niet genoeg maar misschien motiveren 10 of 20 miljoen US$ een aantal agenten die een plan opzetten en deze som delen. 9 maart 2022 aangepast door Drs. IJzerbout aanvulling "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Ik vrees dat de Russische multimiljardairs er een paar miljard op moeten zetten. Dan verliezen ze minder dan nu en is het snel gebeurd met Putler. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
hugogertie Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Een Russische zakenman: Alexander Konanykhin heeft 1 miljoen US$ op het elimineren van Putin ingezet. Zijn bericht had ie op z´n FaceBook page gezet maar werd door Faceboek een uur later al weer verwijderd. Het begin is er. 1 miljoen US$ is misschien niet genoeg maar misschien motiveren 10 of 20 miljoen US$ een aantal agenten die een plan opzetten en deze som delen. Dan staat er op zijn hoofd nu ook een prijsje 🥶denk ik....... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen