Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

De Minister van Buitenlandse Zaken van Oekraïne zei na het laatste overleg met Lavrov dat hij grote moeite had die laatste te moeten aanhoren.

Daar kan ik me alles bij voorstellen. Zal een blaaskaaktoon geweest zijn van grove leugens tot idiote eisen. Heb er groot respect voor dat die Minister is blijven zitten.

https://m.standaard.be/cnt/dmf20220310_93885078

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is ook zo'n slappe zakkenwasser met oren: 

Wassili Nebensja. 

Loopt daar zichzelf voor Jan met de korte achterlul te zetten bij het laatste UN treffen in New York. 

Daar beweerde die eikel dat de Oekraïne samen met de US chemische wapens aan het ontwikkelen zijn in de Oekraïne. 

Een Maffiabaas van de eerste categorie. 

 

 

 

wassili-nebensja-un-botschafter-von-russland-bei-der-sondersitzung-des-un-sicherheitsrats-zur-eskalation-der-gewalt-in-ost-ghuta-.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilenski sloeg deze week de spijker zuiver op de kop toen hij publiekelijk zei dat Rusland het patroon heeft laten zien zelf datgene te (willen) doen waar het de ander van beschuldigt.  (En voor de rest is het altijd: ontkennen, ontkennen.)

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chemische wapens heeft men in Syrië ook ingezet tegen de burger bevolking. (ondersteund door de Russische Federatie)

Dus het kan ook nog heel erg worden in Oekraïne als we de Russische bevolking niet informeren wat gaande is.

Die bevolking moet de straat op gaan en de "tweede Russische Revolutie" starten. { als je het al over geschiedenis hebt Tsaar Poetin }

 

 

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt de Russische bevolking helaas verdomd moeilijk gemaakt objectief te weten te komen wat er (vlak) buiten hun grenzen gebeurt en wat hun maffiaregime uitspookt.

En dat nota bene in een tijd van internet...

 

Zelfs als ze al te weten komen hoeveel (meest jonge) Russen er gesneuveld zijn in deze zinloze oorlog, dan nog zal het regime een narratief framen waarin ze vertellen hoe erg die genocide aan de andere kant van de grens wel niet was door dat "aan drugs verslaafde nazibewind "....     

 

Genoeg oude, verknipte filmpjes te vinden om het Russische volk een rad voor ogen te draaien op de staatsmedia. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Big fellow zei:

Mijn fout.... Een verschrikkelijk persoon was dat...

Arme maagden.....

De Oekraïners hebben er iets op gevonden, ze smeren hun kogels in met varkensvet, omdat de moslim Tsjetsjenen , die nota bene meevechten met de Russen, niet naar de hemel zouden kunnen gaan.  Foetsie maagden. :D

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is deze president een ware held...een leider, vechter en niet bang voor Putin.

Een man met ruggegraad en karakter.

Dat kun je van die andere lapschwanzen en losers niet zeggen zoals, Putin, Lawrow en meer van dat soort.

 

No alternative text description for this image

  • Bedankt 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn jeugd hield ik al van boeken lezen, een van mijn favoriete schrijvers waren Sjöwall & Wahlöö, als je hun boek "De Generaals" leest, weet je hoe krankzinnig oorlog is.

Dit is uitgebracht in 1965 (eerste druk).

Voor @Sverige: de Zweedse titel is: "Generalerna" (Ik heb m in de Nederlandse vertaling gelezen).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Voor mij is deze president een ware held...een leider, vechter en niet bang voor Putin.

Een man met ruggegraad en karakter.

Dat kun je van die andere lapschwanzen en losers niet zeggen zoals, Putin, Lawrow en meer van dat soort.

 

No alternative text description for this image

Ik vind het maar een waardeloze acteur.

Kijk maar eens naar dit filmpje, het is gewoon een viezerik.

Kan je nog veel meer laten zien, maar dit kan nog door de beugel.

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...