Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

De ambassadeur aldaar was rood- laaiend woedend vanwege deze actie. 

Ik hoop dat dit gebeuren iedere avond en nacht zich doorzet en wel bij alle ambassades en consulaten van dit klote land.

Lol. Best kans dat er meer volgt. Ik las net een bericht over een villa in Frankrijk van een dochter van Putin. Er was door een activist ingebroken met het idee daar vluchtelingen onder te brengen maar de politie heeft deze wel gearresteerd.

 

Eenzelfde actie in Londen was wel "succesvoller" en heeft tot een reactie van de oligarch geleid maar dan denk ik: Je bent nu ook onderdeel geworden van deze oorlog en bedank Putin voor het vernietigen en verdrijven van miljoenen mensen uit huizen.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites


42 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Een andere geweldige actie. 

In Lissabon, Portugal werd gisterenavond de Russische Ambassade belicht met de geel blauwe kleuren van de Ukraine door de buren.

Het zou de stunt van het jaar zijn om het rode plein in Moskou blauw geel te verlichten of het Kremlin mooi groen te verlichten en dan de kleuren uit elkaar te trekken😁

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een goede actie:

via deze website heb je toegang tot miljoenen WhatsApp nummers in Rusland.

 

https://wa.1920.in/

 

Daar kun je dan een bericht sturen. Ik heb het al meerdere keren gedaan en het werkt werkelijk.

De berichten worden gezien want ik krijg 2 blauwe vaantjes.

Ik gebruik daarvoor WhatsApp op de laptop.

 

Als text kun je volgende gebruiken en aanpassen:

 

Hello, this is xxxxxxx from xxxxxxx.
Please do not believe the news in Rusia you are seeing, hearing or reading. This is all propaganda.

Thousands of innocent people, children, women in the Ukraine have already died because the Russian army has destroyed their cities and houses, flats.
Mr. Putin is a war criminal. He MUST stop this terrible war immediately he has started for no reason.
Please tell all your friends!

 

Bij de xxxxx je naam schrijven (als je dat wil) en je land.

Of gooi het door Google translate en vertaal naar Russisch wat je wilt schrijven.

 

 

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net dat Rusland nu een paar nieuwe sancties heeft opgezet waaronder een inreisverbod voor President Biden, Minister van Buitenlandse Zaken Anthony Blinken, en Verdedigingsminister Lloyd Austin.

 

Nou....daar zullen ze wakker van liggen...😂 😂  Wie wil er vrijwillig naar dat klote land?

 

Wat een kinders daar in het Kremlin.

aangepast door Drs. IJzerbout
schrijffout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik lees net dat Rusland nu een paar nieuwe sancties heeft opgezet waaronder een inreisverbod voor President Biden, Minister van Buitenlandse Zaken Anthony Blinken, en Verdedigingsminister Lloyd Austin.

 

Nou....daar zullen ze wakker van liggen...😂 😂  Wie wil er vrijwillig naar dat klote land?

 

Wat een kinders daar in het Kremlin.

Inderdaad, wat een lachwekkende actie. Waarom nemen ze de moeite dit statement te maken?

 

Ondertussen lijkt er een strafeis bekend te worden voor Marina Ovsjannikova. Ik heb het idee dat ze geluk heeft vrouw te zijn en niet helemaal serieus wordt genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Een andere geweldige actie. 

In Lissabon, Portugal werd gisterenavond de Russische Ambassade belicht met de geel blauwe kleuren van de Ukraine door de buren. 

De ambassadeur aldaar was rood-laaiend woedend vanwege deze actie. 

Ik hoop dat dit gebeuren iedere avond en nacht zich doorzet en wel bij alle ambassades en consulaten van dit klote land. 

 

image_334edc0d-abc8-44bd-8aee-6dfadb9819cf20220315_123943.jpg

 

Hier een veel duidelijkere foto: https://www.marca.com/en/lifestyle/world-news/2022/03/12/622cffcc22601d1d498b45a7.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, OFDM zei:

Ondertussen lijkt er een strafeis bekend te worden voor Marina Ovsjannikova. Ik heb het idee dat ze geluk heeft vrouw te zijn en niet helemaal serieus wordt genomen?

 

Het schijnt dat ze 10 dagen celstraf krijgt. 

Maar in Rusland is niets in beton gemetseld. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Een andere geweldige actie. 

In Lissabon, Portugal werd gisterenavond de Russische Ambassade belicht met de geel blauwe kleuren van de Ukraine door de buren. 

De ambassadeur aldaar was rood-laaiend woedend vanwege deze actie. 

Ik hoop dat dit gebeuren iedere avond en nacht zich doorzet en wel bij alle ambassades en consulaten van dit klote land. 

 

image_334edc0d-abc8-44bd-8aee-6dfadb9819cf20220315_123943.jpg

Dit ziet er wel behoorlijk nep uit.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ondertussen lijkt er een strafeis bekend te worden voor Marina Ovsjannikova. Ik heb het idee dat ze geluk heeft vrouw te zijn en niet helemaal serieus wordt genomen?

 

Nou , ik denk dat niet hoor . Je zal daar maar als vrouw in de gevangenis zitten in , worden gefouilleerd en door die bende rotzakken in je nakie worden gezet terwijl ze (letterlijk) aan je onderdelen zitten. Ik vrees het ergste voor die arme vrouw ....

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Nou , ik denk dat niet hoor . Je zal daar maar als vrouw in de gevangenis zitten in , worden gefouilleerd en door die bende rotzakken in je nakie worden gezet terwijl ze (letterlijk) aan je onderdelen zitten. Ik vrees het ergste voor die arme vrouw ....

Ik doel op de strafeis. Wat jij schetst is een ander verhaal, dat zal ik ook niet uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, mereltje zei:

wel knappe lampen om zo'n scherpe lijn weer te kunnen geven maar ook nog om de bocht te kunnen verlichten.

Het gele licht lijkt nl. van rechts te komen en links om de bocht is het ook geel.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gerrit B zei:

wel knappe lampen om zo'n scherpe lijn weer te kunnen geven

Theater lampen zouden het kunnen doen. Maar inderdaad, wel een hele strakke lijn....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze fantastische vrouw heeft haar riante positie en leven opgegeven om de waarheid (pravda, hoe cynisch..) te melden en wist vooraf dat ze waarschijnlijk verkracht en gemarteld gaat worden in de vele jaren in Siberië. 

Ze verdient een standbeeld ook al zal ze daar weinig aan hebben in haar graf.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...