Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

In Syrië is vrede?

Man wat heb ik gemist?

Natuurlijk is daar vrede de Russen hebben alles onder controle 😉En de Syriers gaan meevechten in Oekraine

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké jij je natte droom.

 

ander nieuws

de vierde generaal is omgekomen

die lopen allemaal voorop met hun rangonderscheidingstekens en papieren hoedje?

 

https://www.defensie.nl/binaries/defensie/documenten/brochures/2021/01/15/rangen-krijgsmacht/rangonderscheidingstekens.pdf

er worden in Rusland beslist heel veel Generaals geboren of gemaakt omwille van de motivering.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze vroegen om een vrijwilliger  een stap naar voren te doen tijdens het appel.

 

Ik bleef staan.

 

 

Alle andere aangetreden bataljons leden deden een stap achteruit......

En zo wordt je generaal.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Oké jij je natte droom.

 

ander nieuws

de vierde generaal is omgekomen

die lopen allemaal voorop met hun rangonderscheidingstekens en papieren hoedje?

 

https://www.defensie.nl/binaries/defensie/documenten/brochures/2021/01/15/rangen-krijgsmacht/rangonderscheidingstekens.pdf

er worden in Rusland beslist heel veel Generaals geboren of gemaakt omwille van de motivering.

Die generaals interesseren me geen bal dat zijn allemaal zijn allemaal vriendjes van Poeti

Ze laten 22000 Syriers komen vechten voor 500 us dollar die kunnen thuis ook bomgaten dichtgooien en huizen bouwen

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

En wat doe je, wanneer er op de plek van je huis een gapend gat is, hele dorpen en steden zijn verwoest.

Fabrieken liggen in as, probeer maar eens een nieuw bestaan op te bouwen.

 

Nederland was de 2e wereldoorlog pas na een paar jaar gedeeltelijk te boven, woningnood heeft nog decennia bestaan.

 

Ik heb zelf een tijd in Kiev gewoond. Rond 1998 - 2002. Het was de Prospekt Pravda waar ik woonde. In zo´n hoge flat zoals je de één na de ander gebombadeerd ziet.

Alles bouw zoals in Rusland...het ziet er allemaal hetzelfde uit...treurig, slecht gebouwd maar toch voelde ik mij er prettig. Had goed contact met de locale mensen. In feite arme mensen maar met hun lot begaan.

Ik had mijn eigen vaste taxi chauffeur die me overal heen karde voor een appel en een ei. Zoals allemaal in een gammele Lada, natuurlijk met een barst in de voorruit en stinken naar de uitlaatgassen binnen in de auto. Als ik hem belde stond ie klaar voor me. 24 x 7

Overdag ging ik naar een supermarkt(je) en kocht er van alles voor weinig geld. Glaasje wodka drinken met de locale mensen s´avonds. Borsch soep eten en solianka.

Nu ik eraan terug denk was het best wel een leuke tijd.

Daarom gaat mij deze dramatische oorlog aan mijn hart. Bijna alle mensen daar kunnen Oekrainsch net zo goed als Russisch en er werd nooit slecht over Rusland gesproken.

Ik heb nog veel vrienden daar en gelukkig geven ze allemaal nog een teken van leven.

 

Omdat de Ukraine op economisch gebied zo ver achterloopt op de rest van Europa kan ik heel goed begrijpen dat een EU lidmaatschap niet voor de deur staat.. Dat zijn de sporen van het communisme waar ze nooit bovenop gekomen zijn.

Dus de wederopbouw wordt moeilijk en alleen mogelijk met onze hulp. Europa moet ze weer op pad helpen nadat deze dramatische tijd voorbij is. Op eigen kracht zal ze dat nooit lukken.

  • Like 1
  • Bedankt 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jean-Claude zei:

Moeten ze de klok verzetten dan lijkt het live

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jean-Claude zei:

 

Dat was te verwachten

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tussen een studio en een zender zitten nog heel veel patch panels.....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, mereltje zei:

Ze laten 22000 Syriers komen vechten voor 500 us dollar

Dat zal best en die uitgaven voor huurlingen zijn inkomsten van die gas en olie export.

Duitsland wil geen sancties daarop.

600.000.000€ / dag gaat aan Poetin, om nog een paar aan te werven.

Zal Duitsland nog veel kritiek opleveren. Die er overigens ook intern nu al is.

 

Tsjetsjenen zijn ook zo'n wonderbaarlijk volk die alles doen voor geld als er algemeen honger geleden wordt en armoe heerst.

Huurlingen komen ook uit Nederland en andere Europese naties. Die vechter uit London in witte designer jas met goeden ketting en tatoes tot op zijn dick bijvoorbeeld die voor het consulaat in London stond om zich te laten aanwerven.

 

 

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...