Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, mereltje zei:

Ze laten 22000 Syriers komen vechten voor 500 us dollar die kunnen thuis ook bomgaten dichtgooien en huizen bouwen

500 US dollar ? En waar gaan ze die vandaan halen ?

https://www.hln.be/buitenland/rusland-op-weg-naar-faillissement-vandaag-moet-het-gevaarlijke-klif-ronden~a56bca0a/

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, alias haha zei:

Daarom is de great reset bedacht door ome Klaus, beginnend met de corona injecties, gratis euthanasie spuiten zijn er uitgedeeld.

OK. En wanneer gaan die spuitjes hun werk doen?

1 uur terug, alias haha zei:

Hier onder nog een docu, kun je zelf uitmaken wat je er van vind van de oorlog in de Oekraïne

Deze video gaat over de opstand die plaats heeft gevonden in 2016. Er word van alles bij gehaald.

Maar ik denk dat deze video ook al de nieuwe grens aan geeft tussen de Oekraine en Rusland.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel in roebels worden uitbetaald, ze drukken er gewoon een zooitje bij.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drone filmt hoe Russische tank op mijn rijdt. bron : HLN.be

https://www.hln.be/buitenland/drone-filmt-hoe-russische-tank-op-mijn-rijdt~ad52a025/

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, mereltje zei:

Natuurlijk is daar vrede de Russen hebben alles onder controle 😉En de Syriers gaan meevechten in Oekraine

En zo komt nepnieuws in de wereld.

8 uren geleden, theparasol zei:

Jammer dat het een uitruil betrof tegen Russische soldaten en niet een gewonnen tegenaanval. Wat gaan die Russische soldaten nu doen? (Retorische vraag.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, mereltje zei:

Die beloven ze😂

een flut artikel als je het mij vraagt, @Jean-Claude maar dat doe er niet toe.

 

Poetin heeft al heel veel eerder een scenario bedacht en doorgerekend qua financiën.

en dat al lang voor 2020 en deed hij al aan Olie levering manipulatie/beïnvloeding

 

https://willyvandamme.wordpress.com/2020/07/17/libi-oorlog-om-olie/

 

Zijn subversieve methode is Gas en zeker Olie duurder te maken  zodat de dagelijkse inkomsten een gigantische buffer wordt.

En zoals reeds vermeld wil Duitsland bepaalde bank contacten niet op de lijst en wordt leuk doorbetaald voor gas en olie

die paar miljoen die het IMF melde doen dus helemaal geen pijn

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond leuke show of praatprogramma Oekraïne 12/12? Op Tv1 20.40-22.15, ook op VTM en play4 van t zelfde laken een broek.

Het was natuurlijk niet genoeg om het maar op 1 zender uit te zenden. Gelukkig is er beter aanbod, want welke kat ga daar nu naar kijken naar die show, zal niet veel kijkers trekken, ik kijk dan liever naar Eurosport.

Timm1983 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, cookie monster zei:

Nou, dat lukt m nooit; zal wel fakenews zijn.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van ’s werelds dodelijkste sluipschutters, de Frans-Canadese ’Wali’ die al eens een terrorist van maar liefst 3,5 kilometer afstand dood schoot, houd zich nu op aan de rand van Kiev. Hij werd o.a. twee keer ingezet in Afghanistan als sluipschutter bij de Canadese strijdkrachten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...