Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


Ik zag vanmiddag al zappend een stadion vol met blije gezichten die toegesproken werden door diverse dames nadat eerst Jan 

l himzelf gesproken had. Jammer dat liegen geen bliksem veroorzaakt.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Eduard07 zei:

Maar het prachtige culturele erfgoed dat de Russen weggebombardeerd hebben, krijgen we helaas nooit meer terug.

 

Klopt maar kijk naar Rotterdam ook plat gegooid maar daardoor wel de kans te ontwikkelen tot een van de modernste zeehavens ter wereld.

Dus elk nadeel heeft ook een voordeel en dat cultuur snuiven moet dan maar in Rusland want die hebben voorlopig toch geen geld voor vernieuwingen.

  • Haha 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net zo'n oude rotzooi als in Amsterdam zal je bedoelen.

 

Ik rij dan ook liever naar Rotterdam dan naar Amsterdam en hoop dat het nieuwe stadsbestuur in Amsterdam nu meteen invoert dat alle diesels de stad niet meer in mogen, kan ik afscheid nemen van de klanten daar en hoef ik niet meer uren te zoeken naar een parkeerplaatsje om me vervolgens scheel te betalen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, gerrit B zei:

Net zo'n oude rotzooi als in Amsterdam zal je bedoelen.

 

Ik rij dan ook liever naar Rotterdam dan naar Amsterdam en hoop dat het nieuwe stadsbestuur in Amsterdam nu meteen invoert dat alle diesels de stad niet meer in mogen, kan ik afscheid nemen van de klanten daar en hoef ik niet meer uren te zoeken naar een parkeerplaatsje om me vervolgens scheel te betalen.

Gewoon niet in Amsterdam komen als de klant geen parkeerplaats voor je regelt, zo niet zijn ze geen klant meer en scheelt heel veel tijd..... geld ook voor Utrecht.


Maar een stad plat gebombardeerd duurt jaren en jaren voor het weer iets of wat leefbaar is en dat dankzij de dorpsgek van Moskou Putain😩

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gerrit BTsja, zo kan je het ook bekijken, 's-zomers ga ik graag naar "het Schuim" in de Spuistraat, tegenover Vrankrijk (ja, je schrijft het echt met een V), als ik dan buiten zit heb je maar heel kort zon omdat de gebouwen zo hoog zijn.

Maar daar zal het deze zomer niet van komen door de acties van die klote Putin; ik trek het me allemaal teveel aan.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, minplus zei:

.... Waarom gaan de meeste buitenlandse toeristen naar Amsterdam?....

 

 

 

Omdat ze te weinig weten van Nederland; een paar jaar geleden kwam ik een (heel mooi) meisje tegen in de trein van Weesp naar Amsterdam, ze kwam uit de Ukranie; ze was op vacantie en ging naar Amsterdam om kaas te kopen; uiteraard kan je kaas kopen in Amsterdam, maar dan had ze beter naar Edam kunnen gaan.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de een mooi vindt is voor de ander oude rommel wat in het museum thuis hoort of rijp is voor de sloophamer.

 

Maar waarom zou je naar Edam gaan om kaas te kopen?

Ze willen het daar zelf niet en proberen het juist wereldwijd te slijten 😁

Ga gewoon naar de markt of een kaaswinkel en kaas in overvloed te vinden.

 

Wil je speciale kaasjes dan is er in Duitsland, Zwitserland en niet te vergeten België heel wat lekkers te vinden ipv. brandnetelkaas, oude droge Amsterdammer of Gouda kaas die in Polen of Duitsland geproduceerd wordt.

 

Wist je trouwens dat tot voor kort de Oekraïense burgers extra veel voor Nederlandse kaas moesten betalen?
Oekraïne had tot 2016 een importheffing van 10% op Nederlandse kaas en dat is in 5 jaar afgebouwd naar 0%

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik in Den Haag gelegerd was sliep ik op de Frederikskazerne, mijn CC was op de Julianakazerne Ik werkte op een andere kazerne, die naam weet ik niet meer, ik liep gewoon door het bos van Clingendael daar gewoon naar toe (de eekhoorntjes sprongen je om de oren) maar wat ik nooit begrepen heb is dat er in die kazernes grote posters hingen met een foto van een Tjechisslowaaks auto nummerbord, onderaan stond een telefoonnummer van de BLS die je dan moest bellen;

Ik heb nooit begrepen waarom ze dan ook geen nummerbord van Rusland hebben opgeschreven.

 

Nja, vragen stellen deed je gewoon niet, dus nu vraag ik het aan jullie.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet weer waar ik werkte in Den Haag, dat was de Alexander kazerne, dus toen ik gelegerd was in Den Haag had ik met 3 kazernes temaken.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...