Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Er moet gewoon een guerilla oorlog komen tegen de Russen; gewoon veel snipers inschakelen, net zoals in veel landen heeft de guerilla oorlog veel landen gered. (denk bv aan VietNam).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even erg off-topic: Voor kaas moet je natuurlijk gewoon naar een groot dorp. Gratis parkeren en je vindt er alle soorten.

Behalve Caprice des Dieux, een superkaas die je bij Appie en Jumbo zou moeten kunnen krijgen maar die in dorpen tot 50.000 inwoners hier in de omgeving bij die clubs niet kunt kopen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Caprice de Dieux gesnoven @minplus?

 

Weer een humanitaire daad zeker?

 

Quote

Persbureau RIA Novosti meldde op basis van hulpdiensten dat de afgelopen weken bijna 300.000 mensen, waaronder zo'n 60.000 kinderen, uit de Oekraïense regio's Luhansk en het Donetsbekken, waar ook Mariupol ligt, zijn aangekomen in Rusland.

Ook deze informatie is nog niet onafhankelijk bevestigd.

bron Nu

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets anders , ook dieren zijn slachtoffers , maar deze dieren zijn gered:

https://www.hln.be/buitenland/oekraiense-brandweer-redt-huisdieren-uit-brandend-gebouw~adeeb267

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry verkeerde knop ingedrukt ( ik drukte per abuis op de knop " oplossing")

 

Maar ik heb wel een anekdote.

Toen ik in Den Haag gelegerd was, had ik een makker die fotograaf was, hij verkocht foto's waarop je Prins Bernard achter een bureau zag zitten met een Lockheed vliegtuig in het miniatuur op zijn bureau, de wand achter hem was volgepakt met dollar biljetten; hij waarschuwde mij wel dat als een andere militair die foto zag en hij zou dat doorvertellen aan mijn CC dat ik dan een douw zou krijgen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men begint nu zo langzaam aan eindelijk door te krijgen dat met de olie en gasinkomsten het westen nog steeds de oorlog in de Oekraïne steunt.

Er komen nu steeds meer landen die de gas en oliekraan vanuit Rusland volledig dicht willen draaien.

Had men dat direct de 1e week gedaan dan was de ellende daar nu waarschijnlijk al lang voorbij geweest.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik mij sterk af, want daarvoor is de kwestie rond de Russische agressor veel te ingewikkeld.

Hij heeft er steeds voor gezorgd tot de dag van vandaag dat er alleen ja-knikkers om heen zitten.

Volgens de Engelse taal zit hij nu in een zogenaamde "dictator-trap". Hij is niet echt meer op de hoogte van de werkelijke stand van zaken, want die boodschappers zijn gevlucht of buiten spel gezet.

 

Zodra dit monster achter de werkelijkheid komt, kon hij nog wel eens heel gevaarlijk worden, want gezichtsverlies zal hij niet accepteren.

Rusland zal onder deze dictatuur nooit een punt (willen) zetten achter de revisionistische aspiraties. Dit gaat nog heel lang duren, want eigenlijk moeten de Russen ook ophoepelen uit De Krim, Donetsk en Loehantsk. Terug achter de internationaal erkende grenzen. En inmiddels is nu wel bewezen dat Oekraïne een sterk eigen leger nodig heeft met zulke idiote buren als Rusland en Belarus. Dat wordt allemaal nog een hele klus.

 

De ellende had -inderdaad- al lang voorbij kunnen zijn, als Rusland die verdomde kernwapens niet had gehad. Dan was het snel klaar geweest.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dit gaat nog heel lang duren, want eigenlijk moeten de Russen ook ophoepelen uit De Krim, Donetsk en Loehantsk.

Ja het is maar wat je wil... Poetin?

Een simpele vergelijking misschien te eenvoudig.

Als alle Hollanders uit Spanje en Portugal weg moeten wordt het een maffe bedoeling op het Iberische schiereiland. :grin:

 

Zoals we al weken horen is de menging van Russen en Oekraïners in die gebieden een normaliteit. Maar Poetin heeft na de Maidan opstand bewust intriganten in het oosten ingezet om het Russische bloed bij de bewoners van die regio's te laten koken. Alle hulp qua oorlogstuig kwam uiteindelijk uit Rusland. MH17 ??? wat dacht je?

 

Wat betreft de nucleaire wapens betreft moeten we eigenlijk hopen dat ze niet worden ingezet. Maar biologische en chemische wapens zijn even erg en die heeft Poetin al toegepast in Syrië en Libië.

aangepast door Tonskidutch
dubbel

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als alle Hollanders uit Spanje en Portugal weg moeten wordt het een maffe bedoeling op het Iberische schiereiland. :grin:

(....)

Zoals we al weken horen is de menging van Russen en Oekraïners in die gebieden een normaliteit. 

(...)

Wat betreft de nucleaire wapens betreft moeten we eigenlijk hopen dat ze niet worden ingezet. Maar biologische en chemische wapens zijn even erg en die heeft Poetin al toegepast in Syrië en Libië.

Wel even binnen de context blijven, natuurlijk. Met "de Russen" bedoel ik natuurlijk de Russische bezetter en handlangers. De provincies zijn onderdeel van de internationaal erkende natie "Oekraïne". Evenals De Krim. Hoeveel Russen er ook mogen zitten, dat rechtvaardigt nooit een eenzijdige inlijving.

 

En wat de biologische en chemische wapens betreft: ik denk dat een tegenaanval door bijv. de navo een stuk minder problemen zou opleveren als die kernwapens er niet waren, ook al zijn die andere twee ook niet mis.       

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De bewoners in Oekraïne zijn gemotiveerd en vastberaden hun grondgebied te verdedigen, een niet te onderschatten factor.

Een land met 40 miljoen strijders loop je niet even onder de voet.

 

Op steeds meer plaatsen wordt er verzet geleverd en de bezettingsmacht duidelijk te verstaan gegeven dat ze naar huis moeten gaan.

De soldaten van de agressor worden ook maar gestuurd, en zijn niet gemotiveerd om strijd te leveren.

 

De vraag is, wanneer de officieren er naar gaan handelen, en de oppositie in Rusland een stem kan laten horen.

 

Poetin wordt ook alleen maar die boodschap verteld die hij wil horen, niemand om hem heen zal hem duidelijk durven of kunnen maken dat het beter is de "speciale missie" te beëindigen.

 

Hoe dan ook, het zal jaren duren voordat de schade is hersteld en Oekraïne verder kan gaan met hun toekomst.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen..... met de oorlog als afleiding, word schijnbaar stilletjes in dit(Oekraïne) land al een digitale valuta en een sociaal kredietsysteem door gedrukt, wat hier in Nederland ook tzt word door gedrukt.

https://www.visiontimes.com/2022/03/21/ukraine-social-credit-digital-currency-system.html

Allemaal digitale zooi, die je eigenlijk niet in je leven wil hebben, ook het UBI wil je niet.

Status is straks niet meer van toepassing, ieder gaat een basis loontje krijgen, waar je het mee zal moeten doen..

World Economic Forum(WEF) troep...

  • Bedankt 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...