Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


15 uren geleden, Tonskidutch zei:

Die zijn echter ineffectief bij supersonische raketten.

je ziet ze niet voor het te laat is

13 uren geleden, OFDM zei:

Het bizarre nieuws is dat door Gazprom beheerde gas opslag in zowel Nederland als Duisland (grootste van DE) voor winter maar resp. 30% en bijna leeg zijn.

er vloeide gas terug door nordstream1 richting Rusland zo was de stelling maanden geleden al vastgesteld door de Duitsers.

kan dat bericht niet snel terugvinden maar daar was sprake van in de Duitse media

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh het valt me op dat de Nederlandse pers het woord Butcher niet kunnen vertalen in de context.

 

- Slachter houd zich principieel bezig met het slachten / doden van levende wezens

- Slager houd zich hoofdzakelijk bezig met het verwerken van vleesproducten

 

dus Jo Biden bedoelt de eerste

 

tis me zo maar opgevallen :whistle:

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gerrit B zei:

 

Maar 1 voordeel, die dingen zijn schreeuwend duur dus je moet wel erg graag iets willen vernietigen om dat soort raketten toe te gaan passen.

 

Het lullige is gewoon dat als wij en andere landen olie en gas van Rusland blijven betrekken, wij ze eigenlijk betalen. En nog veel meer.

Ik ben van mening wil je Rusland echt pijn doen, sluit die gas en olie pijpleidingen. Wij hebben er ook last van, maar Poetin veel meer.

Voor ons is het afzien, energie zal dan nog wel duurder worden voor ons, maar wij financieren nu ook die oorlog die Poetin voert, helaas.

Graag neem ik het ongemak, kosten etc voor lief als die pijpleidingen dicht zijn.

 

Achteraf is het makkelijk praten, maar waarom wij perse die pijpleiding en gas van Poetin wilde hebben, blijft mij een raadsel om zo afhankelijk te zijn/worden van een onbetrouwbaar regime..

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland en vele andere landen zetten vermeende Russische spionnen het land uit.

 

VS, Polen, Bulgarije, Slowakije, Estland, Letland, Litouwen en Montenegro zetten eerder Russische inlichtingenofficieren uit.  

 

België heeft nu 21 vermeende spionnen aangegeven binnen 2 weken het land te moeten verlaten

Ierland zet er 4 het land uit en Tsjechië  1  

 

Zal wel niet lang duren tot dat er ook de nodige Nederlanders Rusland uit gezet worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, joker55 zei:

Het lullige is gewoon dat als wij en andere landen olie en gas van Rusland blijven betrekken, wij ze eigenlijk betalen.

 

dat had ik al eerder aangegeven

Op 25-3-2022 om 20:58, gerrit B zei:

Oorlog voeren is duur, zeg maar rustig heel duur.

Zonder geld kun je dus geen oorlog voeren en buitenlandse tegoeden aantrekken wordt op dit moment  denk ik ook een probleem.

Door olie en gas te blijven kopen komt er geld binnen en kunnen ze daarmee raketten blijven schieten, dus zorg dat die geldstroom zsm. opdroogt en ze zullen wel moeten stoppen uit geldgebrek.

Lijkt me dus helemaal niet ingewikkeld.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

uh het valt me op dat de Nederlandse pers het woord Butcher niet kunnen vertalen in de context.

 

- Slachter houd zich principieel bezig met het slachten / doden van levende wezens

- Slager houd zich hoofdzakelijk bezig met het verwerken van vleesproducten

 

dus Jo Biden bedoelt de eerste

 

tis me zo maar opgevallen :whistle:

Je kunt in zijn algemeenheid wel stellen dat Nederlandse journalisten - zowel die van de pers als van de andere media - zeer slecht zijn in de beheersing van de Nederlandse (en Engelse) taal. EN lui! Alsof ze Google Translate al te veel werk vinden.

Die altijd vertalingen geeft BUITEN de context, inderdaad.

(En vervolgens er ook nog stellig van overtuigd zijn dat ze de Engelse taal goed beheersen. Te pas en te onpas.,)

 

Toen Jeffrey Epstein met een rollator in beeld was in het journaal, had de journalist het nota bene over een "loophekje".😵

Vraag me regelmatig af wat er nog over is van het niveau van de Nederlandse journalistenopleidingen, als uitgerekend de talen zo verminkt in de dagelijkse berichtgeving worden gebezigd. 

Inderdaad: "Woorden doen er toe."

 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op het NOS journaal: De bemiddeling van Erdogan; hoe bemiddelt hij, doet ie het goed, waarom bemiddelt hij.

 

Nou, ik weet wel waarom; ik ben 2x op vacantie geweest in Turkije (in kleine plaatsjes), iedere als ik daar was stierf het daar van de Russen; die hielden massaal vacantie in Turkije.

Als de Russen daar zouden weg blijven zou dat een ramp zijn voor de Turkse economie.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On Topic

 

De gas aankoop uit Rusland moet niet in Roebel betaald worden (dat "moet later geleidelijk" ingevoerd worden) ja duh

domme fout Poetin

kom ik op terug zei hij ( goud voor Roebels gaat niet gebeuren dacht China en anderen)

 

De intensiteit van aanvallen op Kiev zullen minder worden

wassen neus en gelogen Poetin

kom ik op terug zij hij ( desinformatie kan voordeel opleveren bij vredesbesprekingen )

 

Demilitariseren en denazifizeren

ze raken alleen heel veel burgerdoelen Poetin

kom ik op terug zij hij ( hoopt men als weldenkende wereldburger )

 

Veel Russische generaals en top Brass zijn oorlogsslachtoffer geworden

de manschappen zijn niet echt overtuigd Poetin

kom ik op terug zij hij ( hoopt men als weldenkende militair )

 

vul aan,

Trump had elke dag meerdere leugens gepubliceerd

Hoeveel heeft Poetin?

 

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

uhm bedoel jij niet die lul weinstein?

harvey-weinstein-rollator.jpg

ook wel huilsteen genoemd voor de rechter

Sorry, idd.! Dank voor de correctie.

4 uren geleden, mereltje zei:

Als die 9 woorden zegt zijn er 10 gelogen

En het Kremlin gebruikt ontkenningen altijd als bevestigingen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...